  • Data: 2013-03-10 23:21:08
    Temat: Re: Android i Xperia
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AL napisał:

    > to dlaczego zmieniales telefon?

    Wlasciwie nie zmienilem. Wrocilem do e52.

    > W dodatku wybrales model raczej budzetowy - czyli nie oczekuj od tego
    > telefonu tego co oferuja modele pare polek wyzej.

    Wlasnie dziwne. E52 cennikowo nie byla duzo wyzej. UWazam, ze cennikowo
    tel w granicach 800-900 pln to nie jest telefon "budzetowy".

    > Twoje narzekania sa raczej nastawione 'anty-androidowo' od samego
    > poczatku. Nie wiem dlaczego sie tak meczysz z tym telefonem - skoro
    > wiesz jakie telefony spelniaja Twoje oczekiwania?

    Bo przestali produkowac telefony spelniajace moje oczekiwania, wiec wole
    powoli poznawac cos innego.

    > (sam do dzisiaj uzywam jako drugiego telefonu e51, natomiast glowny
    > telefon 'androidowy' dzieki opcjom konfiguracyjnym dostosowalem do
    > swoich preferencji i raczej bym juz nie wrocil do telefonu z samym
    > jedynie symbianem).

    To nie kwestia symbiana czy nie tylko podejscia do klienta. Androifd
    jako system otwarty ma wade, ktorej nie mial symbian. JAk w symbianie
    nie dzialalaby aplikacja do SMS-wo to... ludzie przestaliby kupowac
    konkretny model i producent mialby klopot. JAk na Androidzie nie dziala
    aplikacja do SMSow to... sciagnij sobie inną. To rozleniwia producentow,
    bo moga dostarczyc wlasna apke gowno warta, napisana przez praktykantow.
    Bo wiedza, ze tel sie bedzie i tak sprzedawal, bo "przeciez user moze
    sobie sciagnac inna".