  • Data: 2014-08-17 18:17:23
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:53ef6881$0$2233$65785112@news.neostrada.pl...
    > Tak wyglada wodoszczelnosc w rezerwacie? Cos tego typu?
    > "When applied externally to your device, Impervious protects against spill
    > damage and screen scratching," says Impervious on its website. "When fully
    > applied to the outer & inner components of your device, Impervious is
    > classified as IPX 7. We currently only offer full waterproofing kits for
    > the iPhone 5, 5s, and 6. When applied, your device can be submerged in (1)
    > meter or (3) feet of water for up to 30 minutes (We do NOT recommend)."
    >
    > A word of caution, however: opening up your iPhone to make it
> [...]
    ake-smartphone-water-resistant-30/#!bEu8Pt

    No coś w tym stylu miałem na myśli...
    I nie dotyczy to tylko iPhone ale kazdego innego urządzenia
    elektronicznego które nie jest zaprojektowane od początku
    na wodoodporność. Uzyskuje się ją stosując fizykę w praktyce :-)

    > Ale wlasnie Apple dogania konkurencje: powoli ucieka mu rynek.
    > Ludzie sa juz znudzeni tym ograniczeniem 3.5-4.0".
    > Apple podgoni konkurencje, zeby zatrzymac migracje z tego powodu.
    > Co z tego, ze potrafia zrobic wiekszy ekran? To na zasadzie slonia w
    > karafce. Co do obslugi jedna reka, zaproponuja cos czego nie mogli
    > zaproponowac np rok lub dwa temu?

    Prawdopodobnie właśnie o to chodzi... Może inne rozwiązania software?

    > Piane bic? No prosze Cie. To nie jest temat, ktory mnie szczegolnie rusza.
    > Takie tam dywagacje. Wyskoczyles z procesorem 64 bitowym na zasadzie "a my
    > mamy 64 bity a wy nie, tadada" nie podajac zadnych precyzyjnych danych
    > odnosnie zysku a jedynie mgliste przeslanki gdzie sie to moze przydac...i
    > wlasciwie czego oczekujesz?

    Właściwie oczekuje - jak zawsze - rozrywki ;-)
    A czego innego oczekiwać po grupach dyskusyjnych?