  • Data: 2014-08-17 19:00:24
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    >No i 8 rdzeni będzie pewnie jakoś szybsze niż 4 czy 2 czy 1.
    >Czy 8 razy szybsze? Z pewnością nie...

    Podejrzewam ze wcale. Podejrzewam ze przecietnemu telefonowi dwa
    rdzenie wystarcza.

    A ten 64 bitowy to ile bedzie szybszy ? 64 razy ? 2 razy ?
    Tak prawde powiedziawszy to obawiam sie ze nawet wolniejszy moze byc
    :-)

    >Nie twierdź że "żaden" bo nie wiesz że żaden...

    Na ile sie znam na architekturze komputerow - jeszcze dlugo zaden :-)

    >Człowieku, zastanowiłeś się o czym Ty mówisz?
    >Dlaczego w ogóle porównujesz czas jaki upływa od kliknięcia w link
    >na stronie do pokazania zrenderowanej strony do której link prowadzi
    >z czasem jaki upływa Ci na czytanie tej strony?
    >Czy jak artykuł jakiś będziesz czytał 5 minut to dla Ciebie normalne
    >jest że telefon będzie Cię zmuszał do podobnego 5 miinut czekania
    >na jego wyświetlenie? Co to za nieprzemyślany argument?

    Jak dobrze zrobiony, to pierwszy kawalek powinien sie pokazac juz po
    chwili, a nie po 5 minutach :-)

    >Mi chodzi o to, że masz dwa telefony do oceny/wyboru który wolisz.
    >Jeden który reaguje czasem 1/4 sekundy na kliknięcie na linku,
    >drugi który reaguje czasem 1/8 sekundy na kliknięcie na linku
    >do czasu pokazania artykułu do którego prowadzi link...

    Kup sobie tego nowego ajfona i zobacz ile szybciej strone deszyfruje
    :-)

    Zaraz ... nie masz juz 64 bitowego procesora ?

    >Który telefon jest szybszy i dlaczego klient woli ten szybszy,
    >mimo że ta zyskana 1/8 sekundy ma się nijak do czasu 5 minut
    >spędzonego potem statycznie na czytaniu pokazanego artykułu?

    1/8 sekundy raczej nie zyskasz, ale owszem, moze byc zauwalne.

    >Widzisz - te tematy są dla mnie bliskie bo akurat jako inżynier
    >elektronik biorę aktywny udział w projektowaniu i testowaniu
    >sprzętu elektronicznego który ma graficzny interface do
    >komunikacji z użytkownikiem, najczęściej bardzo niecierpliwym
    >użytkownikiem... Wiem, że taka różnica 1/8 jest łatwo wyczuwalna
    >i zauważalna i czasem decyduje w ogólnej percepcji urządzenia.

    no i ile zmiennych int64 masz w swoim programie ? :-)

    >64-bity to nie tylko 64-bitowa magistrala adresowa...
    >To również 64-bitowa szyna danych

    Niekoniecznie,

    >i wydajniesza jednostka centralna, 64-bitowe ALU, 64-bitowe podręczne
    >rejestry itp, itd...

    A wszystkie liczby maja z przodu 32 lub wiecej bitow zerowych.

    I nie pisz ze wydajniejsza jednostka, bo przetwarzanie wiecej bitow
    tez kosztuje czas.
    Ona sie moze okazac wrecz wolniejsza. Aczkolwiek podejrzewam ze i
    postep technologiczny byl i zrobiona w krzemie jako szybsza ... tylko
    ze ta sama technologia umozliwilaby szybszy procesor 32-bitowy.
    I prawdopodobnie wystarczajacy.

    >Więcej danych przepychasz przez taką maszynę liczącą.

    A wszystkie liczby maja z przodu 32 lub wiecej bitow zerowych :-)

    J.