  • Data: 2014-08-17 11:08:50
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-08-17 06:58, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Fakt, że konkurencja byłaby intensywnie zaangażowana w budowanie
    > nowych W12 sugerowałby jednak że mają one jakąś przewagę na V10.

    Nad niektórymi mają, nad innymi nie. Ale metafory nie zrozumiałeś jak
    wnioskuję :)

    > Inaczej jak wytłumaczysz pracę nad 64-bitowym Androidem?

    Koniecznością.
    Już sporo telefonów i tabletów ma 3GB RAM, niedługo będą miały ponad 4 -
    do tego potrzeba 64 bitów. Wcale nie do zwiększenia prędkości, bo ten
    zysk jest marginalny. Zresztą podobnie było w przypadku rynku PC przy
    przejściu na 64b.
    Marketing robi wodę z mózgu, zwłaszcza u słabszych jednostek.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om