    Date: Sat, 16 Aug 2014 15:02:50 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android i 64-bitowy processor
    <lsgj3b$mjj$1@dont-email.me> <b...@4...com>
    <lshl0t$6mb$3@node1.news.atman.pl>
    <k...@4...com> <lsii8n$vm0$1@dont-email.me>
    <g...@4...com> <lsli6b$ifd$1@dont-email.me>
    <53ee4d1f$0$2161$65785112@news.neostrada.pl> <lslk0f$vcg$1@dont-email.me>
    <53ee5524$0$2243$65785112@news.neostrada.pl> <lslm42$fbp$1@dont-email.me>
    <53ee5da9$0$2373$65785112@news.neostrada.pl> <lsln70$nbq$1@dont-email.me>
    <53ee6360$0$2223$65785112@news.neostrada.pl> <lsm2pc$3qo$1@dont-email.me>
    <53ef26ce$0$2160$65785112@news.neostrada.pl> <lsnepl$7bm$1@dont-email.me>
    <53ef442d$0$2228$65785112@news.neostrada.pl> <lsngu1$jp3$1@dont-email.me>

    On 2014-08-16 13:56, Pszemol wrote:
> [...]
    > Tak na wypadek gdyby się ten główny zepsuł? :-)

    > Mowa była o tym, jak to smartfony nie nadają się do używania jako
    > telefon, jaką to mają złą jakość dźwięku itp, itd - w takim kontekście
    > było napisane o tym zapasowym telefonie - czy taki biedafon ma
    > jakoś lepszą jakość dźwięku? lepszy zasięg? Pytałem właśnie po co
    > Ci taki biedafon skoro masz smarfone. Nie było mowy o tym że chodzi
    > o normalne zwielokrotnienie przedmiotów aby zmniejszyć prawdo
    > -podobieństwo awarii tylko o tym, że smarfony się nie nadają do
    > dzwonienia i dlatego wozi ze sobą drugi w samochodzie - kapujesz?

    Masz na mysli ta wypowiedz A.L.a?

    "ja narzekam. Jak chce sie z kims porozumiec w sprawach innych niz
    "jakie zrobic zakupy" i "czy pies zrobil kupe" to uzywam telefonu
    drutowego

    > A druga sprawa - coraz mniej się dzis telefonu używa do rozmów, dużo
    rzeczy
    > załatwiasz online na www, wysyła się sms'y i ważniejsze zaczyna być w
    > smartfonie to jak działa on w internecie bo jakość rozmów naprawdę
    nie musi
    > być hi-fi aby się skutecznie dogadać.

    Niestety, te funkcje w spartfonie tez sa takei sobie"

    Nie bede sie bawil w rzecznika A.L.a, niech sam napisze co ma na mysli.
    Co do dublowania przedmiotow, znow slowem kluczem jest rozsadek.