    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android i 64-bitowy processor
    Date: Fri, 15 Aug 2014 13:35:28 -0500

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    news:hphpu958r7pnubandahsu88n2iadj947vl@4ax.com...

    > Blackberry w roku chyba 2002. Nie pamietam modelu.

    Blackberry smartfonem? Śmiała teza...
    Toż to tylko telefon plus e-mail.

    > Potem Samsung SCH-i760, chyba w 2006 roku,
    > ale neispecjalnei pamietam kiedy

    To już prędzej ale i tak kulawe więc nie dziwię Ci się że masz
    uprzedzenia do smartfonów jeśli tego typu masz doswiadczenia
    ze smarfonami.

    > Motorola Droid MAXX

    I uważasz tego Droida MAXX za zabawkę dla doświadczonych umysłowo?
    (cokolwiek to miało znaczyć...)

    > Ale mozesz zobaczyc omowienie
    >
    > http://www.npr.org/blogs/alltechconsidered/2011/03/1
    0/134399448/voice-quality-on-hold-for-smart-phones

    I wszystko ma to sens przy zmieniającej się dziś sytuacji.
    Jakość jest i pozostaje adekwatna do przekazywania mowy
    i utrata jakości dotyczy przeważnie złego zasięgu a nie złej
    jakości komponentów audio w smarfonach.

    > ja narzekam. Jak chce sie z kims porozumiec w sprawach innych niz
    > "jakie zrobic zakupy" i "czy pies zrobil kupe" to uzywam telefonu
    > drutowego

    No to raczej jest to wstyd dla Motoroli której produkt używasz.

    > Niestety, te funkcje w spartfonie tez sa takei sobie

    Cóż... albo zwyczajnie trollujesz albo jestes jakimś technologicznym kaleką.
    Te funkcje w smartfonach są z roku na rok CORAZ LEPSZE!