  • Data: 2014-11-19 16:19:25
    Temat: Re: Android 5 - jak używać słownika?
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2014 o 12:34, Marek pisze:

    > - Pochłania zauważalnie mniej energii. Choć może to być autosugestia -
    > nie wykluczam. Jeszcze za krótko używam system.

    Tego nie zauwazylem.

    Ale zauwazylem niewygode przy logowaniu do systemu. Wczesniej "power" i
    od razu pojawia sie okienko logowania. Teraz - power i musze "slide to
    login" zeby poawilo sie okienko do logowania. A to mnie juz wkurfia.
    Zamiast od razu sie zalogowac, musze jeszcze "pojawiac" klawiaturke do
    wpisania pina.

    Tak wiem, kto w obecnych czasach blokuje telefon... Przeciez to takie
    niewygodne ;)

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom