  • Data: 2012-09-08 22:16:34
    Temat: Re: Android 2.3 vs 4.x i podlaczenie do sieci
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:qaesh9-akj.ln1@tower.askar.com.pl...
    > Zastanawiam się nad kupnem tableta GoClever Tab A73.
    > Głównie mi to potrzebne do czytania (Moon Reader)

    > Ale straszy mnie tu jeden znajomy, że pod Androida 4
    > nie ma jeszcze żadnego oprogramowania. Czy to prawda?

    Bzdura. Nie słuchaj znajomych, którzy nie mają pojęcia o czym mówią.

    > Pytanie 1: Czy unikać jeszcze Androida 4?

    Nie unikać.

    > Poza tym najchętniej bym z tego tableta korzystał
    > w połączeniu z telefonem (Samsung, Android 2.3)
    > jako modemem, ale jakoś nie widzę, jak to ze sobą połączyć :/

    Hasło: tethering

    > Pytanie 2: Czy to w ogóle da się zrealizować i ewentualnie
    > na co zwrócić uwagę przy kupowaniu?

    Da się.
    Ja bym nie brał nic poniżej matrycy IPS. Jest teraz tak duży wybór, że nie
    ma sensu brać nic gorszego.
    Zresztą sam zobacz na żywo jak wygląda matryca IPS i ta np. z A73, a sam
    stwierdzisz, że warto te 100-150zł dołożyć.