  • Data: 2011-02-09 21:24:33
    Temat: Re: Android
    Od: ohouapss <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lut, 21:33, "Lelek@" <n...@n...pl> wrote:
    > Nie wiem jak to sprawdzić, bo dopiero od tygodnia to robię :-) Nie wiem
    > gdzie tam sa debugery, ktore coś pokazują :-)
    > Podpowiedz mi :-)

    Na pewno są jakieś debuggery, ale wyjątek powinien polecieć na
    konsolę, po odpaleniu. Nie znam się na Androidzie, w Javie pisałem
    sporo, ale parę lat temu. Podobało mi się, więc nawet myślę o tym żeby
    się zapoznać z Androidem.

    > Co do petli for(;;;) to może jej nie być. Chodzi o to, że jak długość jest 0
    > len=0 to nie wolno mi czytać buf[] bo aplikacja się zamyka bez powodu :-)
    > Jestem zdumiony tym zachowaniem.
    > W ogóle jestem zdumiony, że nie ma UNSIGNED w całej tej javie i wszystko co
    > sie chce robić trzeba robić na wiekszych, szczególnie boli uINT że trzeba go
    > obrabiać w LONG i stale maskować & 0xFFFFFFFFL

    Ja Ci radzę myśleć o Javie jak o czymś trochę mniej poważnym od C/C++
    - pomaga:)
    Ale wracając - możesz dorzucić
    if(buf == NULL) poskarżsięnaekranieiwyjdź();
    tuż za getBytes?