    From: Shaman <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Android
    Date: Mon, 07 Feb 2011 09:45:09 +0100

    Dnia 07-02-2011 o 08:26:16 Artur M. Piwko <m...@b...pl>
    napisał(a):

    > In the darkest hour on Mon, 7 Feb 2011 07:11:11 +0100,
    > Lelek@ <n...@n...pl> screamed:

    > Tak na szybko...
    >
    > byte[] buf = ...?

    Też jestem zwolennikiem takiego zapisu, ale to raczej nie może być
    przyczyną problemów.
    Proponuję:
    1. sprawdzić jak zachowuje się odczyt z tablicy deklarowanej statycznie
    jaki private.
    2. czyścić/zerować tablicę tworzoną dynamicznie przed jej odczytem
    3. używać normalnego słownictwa bo aż człowieka skręca czyta "casting"
    zamiast "rzutowanie"

    zaznaczam, że nie znam androidowego SDK ani ichniejszej maszyny
    wirtualnej, to są jedynie luźne pomysły (za wyjątkiem pkt3 :))

    --
    PZDR
    Shaman