  • 11. Data: 2010-03-31 18:52:56
    Temat: Re: Analogowe zabezpieczanie w UPC
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    a...@p...pl pisze:
    [...]
    > trzeba wlaczy pudelko pomiedzy dekoder ups a nagrywarke dvd co usunie
    > zabezpieczniea macrovision! Albo kupic

    Gdzie? Od kilku dni szukam.

    > albo dac komus do polutowania.
    > Pewnie w sieci sa jakies schematy ukladow.

    Pewnie są, a na pewno nie ma. Jw.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 12. Data: 2010-04-02 09:00:58
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 31 Mar 2010 20:52:08 +0200, Jan Rudziński <j...@g...pl>
    wrote:

    >To nie tak. *Niektóre* programy da sie skopiować. Poza tym pewnie zależy
    >od nagrywarki.

    mysle, ze to jest tak, ze przy nadawaniu programu i dokonaniu nagrania
    na dekoderze(nagrywarce) UPC niektore programy moga miec
    zabezpieczenie w sygnale a inne nie. Przy odtwarzaniu pod katem
    przerzucenia na nagrywarke zewnetrzna, to zabezpieczenie przenosi sie
    na sygnal analogowy w postaci Microvision. Bo to, czy sie da to nagrac
    via analog decyduje twoj dekoder upc.

    Natomiast inna kwestia jest nagrywarka dvd/hdd - znani producenci
    repektuja te zabezpieczenia i nic na to nie poradzisz. Natomiast
    pewnie sa (kwestia poszukania) nagrywarki dvd/hdd) mnie znanych
    producentow, co to zabezpieczenie w sygnale "olewaja" i nagrywaja
    wszystko jak leci.

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2010-04-02 09:51:44
    Od: a...@p...pl

    http://hometheater.about.com/od/hometheatervideobasi
    cs/qt/qtvideocopy.htm

    do przeczytania

    --
    ThinkXtra

  • 14. Data: 2010-04-02 09:53:38
    Od: a...@p...pl

    i nawet moze byc taka sytuacja, ze nagrac sie da na dysk zewnetrznej
    nagrywarki...ale przerzucic tego dalej na plyte dvd juz sie nie da!

    --
    ThinkXtra