  • 1. Data: 2015-11-10 00:02:43
    Temat: Analog Devices - rejestracja (prośba o pomoc!!)
    Od: s...@g...com

    Witam,

    Łaaadnych parę lat temu zarejestrowałem się w ADI, jak coś potrzebowałem do
    prototypienia/eksperymentowania, to bez problemu przysyłali mi "sample".

    Adres mailowy miałem wówczas taki ogólnodostępny (na o2.pl), ale realizowali program
    sampli, dopóki jakieś CIULE!! nie zaczeły handlować samplami na różnych targowiskach
    internetowych.

    No to ADI zareagowało, moim zdaniem sensownie, też bym tak zrobił:

    "We apologize that we cannot process your request containing one or more samples from
    a non-business email address (such as AOL, 163.com, etc.). To request samples please
    register using a valid business email address or use an existing corporate email
    registered with ADI."

    No i w końcu po latach, potrzebuję sampla...

    ===============

    No i teraz pomóżcie Koledzy!! Jak do cholery na stronie ADI wyrejestrować stary
    login/pass (jestem automatycznie rozpoznawalny po IP) i zrobić nowy "REGISTER" na
    adres biznesowy? Po gadzinie klikania na stronie www.analog.com, poddaję się !!

  • 2. Data: 2015-11-10 00:56:37
    Temat: Re: Analog Devices - rejestracja (prośba o pomoc!!)
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 10.11.2015 o 00:02, s...@g...com pisze:

> [...]
    > wyrejestrować stary login/pass (jestem automatycznie rozpoznawalny po
    > IP) i zrobić nowy "REGISTER" na adres biznesowy? Po gadzinie klikania

    Jak po IP, to może użyj jakiegoś free VPN, np. Cyber Ghost (duża baza
    serwerów, jakby analog któreś blokował), Security Kiss, itp...

    --
    rry

  • 3. Data: 2015-11-10 01:04:50
    Od: JK <j...@p...interia.pl>

> [...]
    login/pass (jestem automatycznie rozpoznawalny po IP) i zrobić nowy "REGISTER" na

    Napisz do Jarosława. Na pewno pomoże.
    Ewentualnie możesz zastosować się do swojej własnej rady:
    "Podepnij we/wy opornikiem 0 Ohm do 230V AC."

    JK

  • 4. Data: 2015-11-10 09:16:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 9 Nov 2015 15:02:43 -0800 (PST), s...@g...com wrote:
> [...]
    zrobi
    > ć nowy "REGISTER" na adres biznesowy? Po gadzinie klikania na

    Chłopie, pod jakim znowu IP? Nie umiesz skasowa8 ciastka sesyjnego,
    żeby móc się zarejestrować pod innym adresem email?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2015-11-10 10:01:52
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    -- Wiadomość oryginalna (wysłana 10.11.2015 00:02) --
> [...]
    login/pass (jestem automatycznie rozpoznawalny po IP) i zrobić nowy "REGISTER" na

    Ale... po co zmieniać login/pass?
    Co prawda nie dokończyłem procesu, bo nie chce zmieniać e-maila,
    ale po zalogowaniu na myAnalog klikam View account i przy pozycji
    "Email" jest taki guziczek "Edit".

    Pozdrowienia,
    MKi