  • 1. Data: 2012-08-11 11:11:38
    Temat: Amstrad 6128 i Scart.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Zrobiłem kabel wideo między Amstradem a TV LG wg tego:
    http://osiembitpower.republika.pl/serwis/amstrad.htm

    Na Telewizorze LG działa poprawnie, na monitorze LG z funcją telewizora
    obraz skacze i przygasa tło, co widać tutaj:
    http://www.youtube.com/watch?v=azekDXqyAkg

    Co robię źle?

    P.S. Na innej stronie są inne przykłady i nie wiem, który byłby właściwy.

    http://cpcwiki.eu/index.php/TV_SCART_cable

  • 2. Data: 2012-08-12 15:26:42
    Temat: Re: Amstrad 6128 i Scart.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 11 Aug 2012 11:11:38 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    >
    > Co robię źle?
    >

    > P.S. Na innej stronie są inne przykłady i nie wiem, który byłby właściwy.

    Nikt nie jest w stanie mi pomóc?

  • 3. Data: 2012-08-12 18:24:43
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nikt nie jest w stanie mi pomóc?

    Myślisz że Amstrad 6128 jak Nokia jest w co drugm domu?
    Mało popularny w ogóle ten sprzęcik był w porównaniu z
    Commodore/Atari/Sinclair.

    Mam trochę wiosen a sam go tylko może kiedyś ukradkiem widziałem na giełdzie
    komputerowej na Polibudzie we Wrocku. Ale wtedy to Atari 800 kupowałem.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2012-08-12 22:17:01
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Na Telewizorze LG działa poprawnie, na monitorze LG z funcją telewizora
    > obraz skacze i przygasa tło, co widać tutaj:

    Mam w domu dwa urządzenia LG -- telewizor oraz monitor z funkcją telewizora.
    Zakupiłem odtwarzacz DVD Philips. Na telewizorze było OK, a na monitorze z
    funkcją telewizora obraz był jakgdyby rozdwojony. Zakładaliśmy jakieś filtry
    we wtyczce kabla łączącego odtwarzacz z TV, robiliśmy testy na innych
    telewizorach. Pomógł zakup odtwarzacza innej firmy. Może po prostu te
    monitory LG z funkcją telewizora są jakieś niekompatybline do końca i stąd
    moje i Twoje problemy.

    R.