-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
u!feeder.erje.net!2.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all
.nl!178.20.174.218.MISMATCH!feeder5.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!border1.n
ntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
eostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
Subject: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <e...@g...com>
<5e09116c$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<1rslpxfs1fed5.1hmxtwsh6xgxg$.dlg@40tude.net>
<5e098601$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<5e098700$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0a0966$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0a117f$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0a2da9$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0a30e9$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0c66b1$1$552$65785112@news.neostrada.pl>
<5e0c9075$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <quun23$e4p$1@dont-email.me>
<5e12e12e$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <quv0gf$t2v$1@dont-email.me>
<5e1309e5$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <quvt2r$ejp$1@dont-email.me>
<5e1379ca$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
<5e138d5a$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<5e139b4a$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Mon, 6 Jan 2020 23:58:08 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.3.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <7...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 167
Message-ID: <5e13bb80$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1578351488 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 505 83.142.196.21:62351
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669638
[ ukryj nagłówki ]W dniu 06.01.2020 o 23:19, s...@g...com pisze:
>>> No moze wroclaw zazdrosci. Albo krakow. Ale to jak zazdrosc paraplegika do
gluchoniemego.
>>
>> I Łódź i w zasadzie każde większe miasto nie zrównane z ziemią w czasie
>> wojny.
>>
>
> Eeee no, ale wrocek i wawa to byly zrownane :)
To nie ja twierdziłem, że wrocek zazdrości.
>>> Wiekszosc skrzyzowan powinna zostac zmieniona w bezkolizyjne.
>>
>> No to tu jest pewien problem. Miasto. Zresztą - większość skrzyżowań na
>> trasie AK, Siekierkowskiej, Alejach na odcinku od zachodnigo itp jest
>> bezkolizyjna i nic to nie daje, bo gdzieś zjechać trzeba a tam... korek.
>>
>
> I to jest moim zdaniem sedno.
>
> Bo tak jak ta nieszczesna 79 wiekszosc sie po prostu nagle konczy.
> Albo krzyzuje z rownie ruchliwa bez skrzyzowania bezkolizyjnego.
Akurat 79 kończy się bezkolizyjnie i jest to stan tymczasowy. Będzie
ciągnięta dalej.
> Taki hynek na ten przyklad.
> Choc teraz dzieki temu ze nie trzeba jechac przez raszyn jest tam chyba lepiej.
A co nie tak jest z Hynka? Z jedej strony przechodzi w marynarską z
drugiej masz bezkolizyjne połączenie z Alejami.
> Na rondzie waszyngtona juz zaorali przejscia pod ziemia? pomysl co by sie stalo
jakby je przerobic na pasy...
Jeszcze nie. Ale zaorają wcześniej czy później. A co za różnica czy masz
pasy ze światłami czy same światła?
>>> Na arteriach w rodzaju grojeckiej to wlasnie przejscia generuja korki.
>>
>> Nie przejścia a skrzyżowania. Przejścia są dodatkiem do skrzyżowań.
>>
>
> To tez. Ale sporo miejsc jest tam takich gdzie przejscia tamuja ruch ktory bylby
plynniejszy. Latwiej zielona fale zrobic.
Bez znaczenia - jest skrzyżowanie, są światła, bez różnicy z przejściem
czy nie - jedyne co możesz usprawnić to prawoskręt... a ten nie jest tu
problemem.
>> Chyba żartujesz. Przecież pisałem, że ile byś tego nie nasrał to zawsze
>> się zakorkuje. W szczycie to wybieram albo moto, albo metro.
>>
>
> No i widzisz. A na slasku sie daje.
Bo na śląsku masz więcej "centrów". A więc i potoki w różne miejsca.
>> Jak - a S8 i A2, Żwirki, Krakowska?
>>
>
> No i i tak konczysz w raszynie albo na S8.
> To mam na mysli.
Albo A2 do wiskitek. A ty co chciałbyś dwie równoległe eski mieć, żebyś
miał wybór do samego śląska - jedną do Sosnowca, drugą do Katowic?
> Inaczej:
> Zamiast krakowskiej/jerozolimskiej nie ma sensu jechac pulawska i S2.
> Bo sa bez sensu w tym celu.
Masz cztery albo i pięc sensownych wyjzadów z centrum w stronę śląska -
podałem ci jakie. Nie narzekaj.
> Mowie mu zeby mi sms-a skrobnal jak do domu dotrze*. Na Tarchomin.
> Przyslal o 18-tej. Chwile przed.
> Odpisalem mu: Czestochowa.
>
> Kurtyna...
No właśnie - a przecież ma bezpośrednio praktycznie taką fajną
bezkolizyjną autostradą... Albo niewiele mniej bezkolizyjne Aleje i AK.
Teraz rozumiesz jak piszę, że to nic nie da. Akurat wybrałeś najlepszy
przykład pokazujący, że nawet pociągnięcie autostrady nic nie pomoże jak
300 tysięcy ludzi w 20o tysiącach samochodów chcą dojechać z jednego
miejsca w drugie w tym samym czasie.
> No ale na slasku tez jezdza. I jakos to dziala...
Nie, na Śląsku masz wiele "centrów" i wiele sypialni. W Warszawie
"centra" masz dwa.
>> Byłem ostatnio i jakoś tak nie bardzo.
>>
>
> No jak sie wbijesz w centrum katowic to bedzie nie bardzo.
No patrz - to tak samo jak do centrum Warszawy albo Mordoru. Tylko z
jakiegoś powodu właśnie tam się ludzie pchają:P
>> Na Śląsku masz kilka(naście) centrów. I to jest różnica. A w Warszawie
>> przez długi czas wszyscy kupowali mieszkania na Białołęce i jechali do
>> roboty w mordorze zastanawiając się gdzie ci wszyscy ludzie jadą:P
>>
>
> O! dokladnie.
> I masz takie mordory i w katowicach i w gliwicach i z drugiej strony katowic, wiec
ruch sie rozklada rownomiernie.
No i sam widzisz, że nie o układ komunikacyjny chodzi a urbanistyczny.
Śląsk i Trójmiasto nijak nie są podobne do Warszawy, więc nie ma co ich
porównywać.
>> Jak chcesz więcej tras... to będzie więcej skrzyżowań.
>>
>
> niekoniecznie. Jak projektujesz z glowa to masz skrzyzowania bezkolizyjne. Albo
przynajmniej jeden kierunek jedzie ciagle (jak na hynku).
To dlaczego Most grota wiecznie stoi, mimo ze w stronę Janek nie ma
żadnych przeszkód?
>> Bo to artetie a nie autostrady.
>>
>
> I to jest wlasnie sedno. One maja jak kanalizacja, bez oporow spuszczac ruch dalej.
Nie ma dalej. Każdy ściek gdzieś musi spłynąć. Za dużo ścieku to gówno
wybije:P
> Taka trasa lazienkowska sie sprawdza.
NIe sprawdza się. Codziennie stoi.
> To jest arteria, tylko zrobiona sensownie.
> Albo siekierkowska. Jak juz do niej dotrzesz to jedziesz.
Nie wypowiem się, ale wiem, że inni narzekają.
>> Po pierwsze nie bardzo, bo mamy bezkoliztyjne i stoją, po drugie to
>> wymaga miejsca - sporo miejsca.
>>
>
> No oczywiscie. Dlatego wawy to sie bez sporej zmiany odkorkowac nie da. Wrocka
pewnie tez..
No to jak się nie da, to lepiej się zająć budową metra - to przynajmniej
przynosi konkretne korzyści/.
>>> I tu pole do popisu dla firm. Nie cisnac sie w te gorace punkty. Ale zeby to sie
udalo to trzeba inwestycje i infrastrukture oferowac poza tymi goracymi punktami. A
to juz domena miasta.
>>
>> Znaczy czego konkretnie brakuje?
>>
>
> Planu.
> Planu i ziemi. > Bo taki mordor mogl byc dodatkowo w pyrach czy dawidach bankowych.
> I w powsinku i w witolinie i tak dalej.
>
> Tam w okolicach sa miejsca ktore miasto moglo by przeznaczyc na takie
nieruchomosci.
To by było, że jak można dzielnicę biurową stawiać na zadupiu:P
> Pewnie nie da sie tego latwo ogarnac ale imho latwiej niz wykupy robic, lac beton i
utrzymywac.
Ale wiesz, że to nie miasto buduje budynki?
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 07.01.20 00:36 s...@g...com
- 07.01.20 02:14 j...@j...org
- 07.01.20 02:24 J.F.
- 07.01.20 04:30 Zenek Kapelinder
- 07.01.20 05:16 j...@j...org
- 07.01.20 05:59 Budzik
- 07.01.20 07:10 Shrek
- 07.01.20 10:45 J.F.
- 07.01.20 14:03 J.F.
- 07.01.20 14:25 Shrek
- 07.01.20 14:26 Shrek
- 07.01.20 14:48 ąćęłńóśźż
- 07.01.20 14:50 ąćęłńóśźż
- 07.01.20 14:50 J.F.
- 07.01.20 15:01 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZIELONA ENERGIA ZARZYNA NIEMIECKĄ GOSPODARKĘ. GWIAZDOWSKI KOMENTUJE
- Estakada w Chorzowie
- otwarcie obwodnicy Lęborka
- zjebane małe ronda
- JAK NIE SPŁONĄĆ W ELEKTRYKU?
- Kostomłoty
- Ceny badań technicznych w górę i to już od września - nagłe przyspieszenie Ministerstwa!
- Transponder RFID
- Jaki zestaw kluczy do samochodu, kompaktowy?
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
Najnowsze wątki
- 2025-08-19 zaiks
- 2025-08-19 UWAGA na scam: diperson_com
- 2025-08-19 UWAGA na scam: diperson_com
- 2025-08-15 Co to za dziwne "białe namioty" co stawiają je w różnych dziwnych miejscach?!?
- 2025-08-11 Francuska elektrownia atomowa zamknięta. Powodem "nieprzewidywalny" rój meduz
- 2025-08-14 bateria 6000mAh
- 2025-08-11 ,,dwie za 25" - Gadająca papuga wsypała gang handlarzy narkotyków
- 2025-08-11 Zhakowano eSIMy! Ale (na razie) się nie martw
- 2025-08-18 ZIELONA ENERGIA ZARZYNA NIEMIECKĄ GOSPODARKĘ. GWIAZDOWSKI KOMENTUJE
- 2025-08-18 Estakada w Chorzowie
- 2025-08-15 otwarcie obwodnicy Lęborka
- 2025-08-14 zjebane małe ronda
- 2025-08-14 JAK NIE SPŁONĄĆ W ELEKTRYKU?
- 2025-08-14 Kostomłoty
- 2025-08-12 Ceny badań technicznych w górę i to już od września - nagłe przyspieszenie Ministerstwa!