  • Data: 2019-12-29 20:33:00
    Temat: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Dec 2019 11:24:39 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Ale z suwerenem co tak chce to prawda.
    >Partie wygrywają dzięki wyborcom którzy uwierzyli w ich programy, ale bez gwarancji
    że zostana zrealizowane.

    Z tym ze partie czasem jedno mowia, a drugie robia.

    Ale niektorzy sie nie kryja z planami drogowymi, a i tak wygrywaja.

    Poza tym jaki ja mam wybor we wrocku - glosowac na kandydata
    sympatyzujacego z PO, ktory niezbyt mi sie podoba,
    czy na kandydata z PiS ?

    Pozostaje mi wiara w model Detroit - kupic sobie domek za miastem,
    przemeczyc sie do emerytury, a potem popatrzec z satysfakcja jak
    miasto bankrutuje :-)

    J.