    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Amerykanie są jednak dziwni...
    Date: Mon, 19 Mar 2012 14:49:56 +0100

    W dniu 2012-03-19 12:42, Cavallino pisze:

    > Czasem taniej jest kupić nowy i rata za niego jest niższa niż koszty napraw
    starego.

    Być może, ale nie stwierdzam. Najtańśza rata za nowy to ładne kilka stów miesięcznie.
    Tyle to ja wydaję
    na naprawy szrota, ale rocznie. Może mam szczęście, może co innego, ale jeżdżę jakoś
    tymi starymi gratami
    już > 20 lat i koszty są nikłe. Rekord - szokujące 2k PLN - padł, gdy trzeba było
    wymienić w jednym
    sezonie aż 3 rzeczy: skraplacz klimy (800), półoś (600), no i profilaktycznie
    przewody hamulcowe (600).