  • Data: 2012-03-19 19:05:50
    Temat: Re: Amerykanie są jednak dziwni...
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > bo jest zajebisty :) ha ha ha

    bardziej coś ala, sposób prowadzenia go by odpowiadał
    na tamte drogi też, coś w stylu nie widzę tam fiata pandy

    > A ta miłość do BMW to trudna do pojęcia, może marzą o karierze gangstera a
    > wiadomo każdy gansta wozi dupe BMW...

    Z gangstą to mi się kojarzy jedynie volvo s90/960 ;) z 6 lat temu
    się wpakowałem nie w tą dzielnice, to "gangsta" jeździła z nudów
    takimi.

    "Dresiarstwo" w tym polskim znaczeniu widziałem w nissan skyline/z300
    (nie rozróżniam ich) jak się prądu pożyczałem bo mi aku padł,
    dresy bardziej w czymś "exotic" jeżdżą - bmw za blisko polskiego
    znaczenia volvo.

    to BMW robi za takie Audi w Polsce, tylko u nas ludzie się jarają
    od a5 wzwyż