  • Data: 2011-09-15 20:40:45
    Temat: Re: Amervox chwale :)
    Od: Mariusz_Maniek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 15, 5:13 pm, "Papkin" <s...@s...net> wrote:

    > Tez mam ponad rok chinole, lakierowalem sam (lakier 15zl, podobny bardzo ale na
    > czujnikach nie widac tj roznicy miedzy zderzakiem a czujnikiem). Czujniki
    > dzialaja, lakier nie zlazi.
    >
    > Montowalem sam, lakierowalem sam (trzeba jedynie zmatowac czujniki papierem
    > wodnym 2000 i odtluscic) i dokladnie ale zgodnie z instrukcja popryskac - efekt
    > jak fabryczne lakierowanie.

    W takim razie się podczepię pod temat. Czy czujniki są uniwersalne ?
    Mam sobie lexusa, w którym dwie czujki zdają się być padnięte -
    zastanawiam się czy kupno 'chińszczyzny' i podłaczenie jej uzdrowi
    układ ? Czy te sensory mają określoną impedancję czym jeszcze (oprócz
    wymiarów i wtyczek) mogą się różnić - jeśli dochodzą do nich dwa
    przewody to nie spodziewam się jakiejś zawaansowanej techniki w tym
    elemencie.
    Szukam nie oryginałów z jednego powodu - czujka w ASO (jedna a na
    każdym zderzaku mam ich 6) kosztuje skromne 1200zł :-(

    Z góry dzięki za odpowiedzi od ludzi znających się na rzeczy.

    Mariiusz
    LS430