    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Alternatywa dla PonyProg2000?
    Date: Sun, 17 Nov 2013 18:58:46 +0100

    On 2013-11-17 18:32, Atlantis wrote:
    > Sugerujesz, że winnym tej sytuacji z m168PA był sam STK200, ponieważ nie
    > obsługuje tego układu. Dlatego nie pojawił się on na liście?

    Nie. Sugeruje że męczenie się ze starym komputerem tylko dlatego że ma
    LPT jest co najmniej niepoważne. Programatorów na USB jest masa. Tylo
    jakoś religia elektroników dotyczaca LPT nie pozwala go w końcu wymazać.

    > okazało się, że programator co prawda działa, ale na pewno nie jest to
    > usbasp. Do pracy wymaga dedykowanego programu i nijak nie można go
    > zmusić do współpracy z avrdude albo pp2000.
    > Z tego co widzę wszystkie usbasp dostępne obecnie na Allegro to gołe
    > płytki. Na razie podziękuję...

    Masz pecha. Ja mam taki:

    http://tinyurl.com/o63k3cw

    > Ale skoro już rozwijamy ten temat, to co sądzisz o czymś takim?
    > http://allegro.pl/i3677954184.html

    Jeśli obsługuje go aplikacja konsolowa to dla mnie ok.

    > JTAG zawsze się przyda...

    Sprawdź czy ten JTAG obsługiwany jest przez OpenOCD, inaczej będzie
    średnio użyteczny.