  • 21. Data: 2017-07-31 23:49:16
    Temat: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "Ghost" wydumał(a) w wiadomości ID news:597f97a4$0$15206$65785112@news.neostrada.pl

    > On nie trolluje, to typowy no life - w usenecie szuka relacji.

    Żeby tylko. Ja rozumiem pytania na poziomie ale to co on odpierdala to nawet dzieci z
    przedszkola mają ciekawsze tematy.

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 22. Data: 2017-07-31 23:55:38
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > A napisałem POLEK? Kurde, nie zauważyłem.

    Amerykanek nie liznąłem, to fakt... kilka Polek się jednak trafiło ;-)

  • 23. Data: 2017-07-31 23:55:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > No dobra, bo jak widać inteligencją nie grzeszysz i nie rozmawiamy o
    > kanapach czy płci przeciwnej. Zrobię to dla ciebie/za ciebie.
    >
    > http://bfy.tw/D8Rq :)

    Za mnie?? Ty piszesz wieloznacznie, z zagadkami, i ja niby mam coś
    rozszyfrowywać?

    Dobre :-))

  • 24. Data: 2017-08-01 00:15:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:olo90q$4pr$3@dont-email.me
    > Za mnie?? Ty piszesz wieloznacznie, z zagadkami, i ja niby mam coś
    > rozszyfrowywać?

    Kurwajak? Na grupie o samochodach rozmawiamy głównie o kanapach. OK. Na tylnej
    kanapie liżesz Amerykanki. Pasi :]

    No fakt, osoba pozbawiona defaultowego IQ traktuje to jak zagadkę :)

    > Dobre :-))

    Nie, standrd :)

  • 25. Data: 2017-08-01 00:40:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spawarke z alternatora juz zrobiles? Jak nie to zrob. Bedziesz potrzebowal do
    pospawania masztu.

  • 26. Data: 2017-08-01 00:47:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Jul 2017 12:52:19 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Znasz jakies samochody dla zwyklego luda co sie w nich silniki przy
    > normalnej eksploatacji kreca do dziesieciu tysiecy na minute?

    To czemu parametry alternatora sa podawane dla np 15k rpm ?

    > Przekladnie oczywiscie zabieraja moc. Jednostopniowa to max 3%
    > zmarnuje. Jak nosnik energii jest darmo to 3% a nawet 40% nie
    > stanowi problemu ani straty.

    To czemu ludzie kombinuja, zamiast uzyc prostej przekladni ?
    Moze dlatego, ze na jednej sie nie skonczy :-)

    W turbinach wodnych czy parowych tez sie unika przekladni.

    Ale w tych duzych wiatrakach sa.

    J.

  • 27. Data: 2017-08-01 00:51:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "J.F." wydumał(a) w wiadomości ID news:lzrepsxmjsnn$.limao57wcgnk$.dlg@40tude.net

    > W turbinach wodnych czy parowych tez sie unika przekladni.
    > Ale w tych duzych wiatrakach sa.

    Pewnie nie wiesz dlaczego i czekasz aż ci ktoś odpowie a później wyjdzie że
    nieogarniasz :D

    Niedoczekanie. Masz takie samo google jak inni. Nazwał bym cie leniwcem ale energia
    jaką produkujesz w naciskaniu spacji przed pytajnikiem, temu zaprzecza. Wychodzi
    jednak że masz coś zjebane w mózgu :D

  • 28. Data: 2017-08-01 01:59:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:
    > "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:olo90q$4pr$3@dont-email.me
    >
    > Kurwajak? Na grupie o samochodach rozmawiamy głównie o kanapach. OK. Na
    > tylnej kanapie liżesz Amerykanki. Pasi :]

    Mówimy tu o bardzo wielu rzeczach... :-)

    Na przykład - bardzo niedawno - wymsknęła Ci się publicznie sugestia abym
    ja Ci zrobił loda... zrozumiałem więc, że teraz próbujesz szczęścia z
    dziewczynami, Amerykankami.

    Przepraszam za nieporozumienie :-)

  • 29. Data: 2017-08-01 02:42:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 Aug 2017 00:51:41 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    jaką produkujesz w naciskaniu spacji przed pytajnikiem, temu zaprzecza. Wychodzi

    A ktos Cie prosil ?

    Ja tam wiem czemu tak, ale jesli kilka takich przekladni
    zaprojektowales, to pewnie wiesz lepiej. To ile zaprojektowales ?

    Ale Pszemolowi mozesz wytlumaczyc.

    J.

  • 30. Data: 2017-08-01 02:53:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A po co mu tlumaczyc jak i tak nie zrobi.