-
X-Received: by 10.31.155.201 with SMTP id d192mr32984vke.1.1501958592227; Sat, 05 Aug
2017 11:43:12 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.31.155.201 with SMTP id d192mr32984vke.1.1501958592227; Sat, 05 Aug
2017 11:43:12 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!u14no638880ita.0!news-out.go
ogle.com!e5ni598qta.0!nntp.google.com!w51no665049qtc.0!postnews.google.com!gleg
roupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 5 Aug 2017 11:43:11 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <om50l6$9p4$1@dont-email.me>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.111.157;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.111.157
References: <597f7102$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<1mvds94nor05z.8ve2gp6c7787$.dlg@40tude.net> <olppe1$78f$1@dont-email.me>
<1ui8ok61op394$.wrjni28it3az$.dlg@40tude.net>
<olqojn$1up$2@dont-email.me> <olrvnn$ni0$1@mx1.internetia.pl>
<8...@g...com>
<olslb0$f7b$1@dont-email.me> <5982ef78$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<om1g71$g7d$8@dont-email.me>
<1...@g...com>
<om290a$5dp$3@dont-email.me>
<0...@g...com>
<om2jff$b4v$1@mx1.internetia.pl>
<2...@g...com>
<om3m25$6bj$1@dont-email.me>
<5...@g...com>
<om4b6j$2n9$1@dont-email.me>
<0...@g...com>
<om4o1u$cjc$1@dont-email.me>
<e...@g...com>
<om50l6$9p4$1@dont-email.me>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sat, 05 Aug 2017 18:43:12 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612155
[ ukryj nagłówki ]Jak nie potrafisz ocenic to dlaczego twierdzisz ze dwadziescia watow przy pracy
ciaglej przez kilka godzin to za malo. A moze potrafisz wytworzyc nie 20 a 7,5 wata
przy tym co robisz. A moze 4 waty wystacza zeby rekraacyjnie jechac na rowerze. Jak
latwo sie nie da to trzeba sie postarac i zrobic trudniej. Czasami warto wiedziec na
co od siebie mozna liczyc.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.08.17 20:54 Pszemol
- 05.08.17 20:56 Pszemol
- 05.08.17 22:13 Ghost
- 05.08.17 22:45 Zenek Kapelinder
- 05.08.17 23:03 Pszemol
- 05.08.17 23:22 Zenek Kapelinder
- 06.08.17 14:47 Pszemol
- 06.08.17 16:46 Zenek Kapelinder
- 06.08.17 19:41 Pszemol
- 06.08.17 20:17 Zenek Kapelinder
- 14.08.17 04:39 Arek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=