-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer03.am4!peer.am4.highw
inds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="us-ascii"
Content-Transfer-Encoding: 7bit
References: <597f7102$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<olppe1$78f$1@dont-email.me>
<1ui8ok61op394$.wrjni28it3az$.dlg@40tude.net>
<olqojn$1up$2@dont-email.me> <olrvnn$ni0$1@mx1.internetia.pl>
<8...@g...com>
<olslb0$f7b$1@dont-email.me> <5982ef78$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<om1g71$g7d$8@dont-email.me>
<1...@g...com>
<om290a$5dp$3@dont-email.me>
<0...@g...com>
<om2jff$b4v$1@mx1.internetia.pl>
<2...@g...com>
<om3m25$6bj$1@dont-email.me>
<5...@g...com>
<om4b6j$2n9$1@dont-email.me>
<0...@g...com>
<om4o1u$cjc$1@dont-email.me>
<e...@g...com>
Date: Sat, 5 Aug 2017 20:01:50 +0200
Message-ID: <m...@4...net>
Lines: 33
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1501956110 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15197 82.143.187.50:53650
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2857
X-Received-Body-CRC: 2846339426
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612153
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 5 Aug 2017 10:26:21 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
> To z innej strony podejde skoro sie pomylilem. Ocen jaka moca ciagla
> dysponujesz. Ale bez " wicie rozumicie", tylko jak facet. Moge
> wytworzyc przez piec godzin tyle i tyle KWh albo ze przez piec
> godzin pracuje z moca xxx kW.
Jak facet to ja nie wiem. Ale kolarze sa dobrze przebadani i u nich
wiadomo.
O, ja o w 5h wchodze na Rysy i mi wychodzi jakies 60W.
Ale ja nie jestem zawodowy kolarz. Rodzaj obciazenia tez nie jest
optymalny.
> Dwoch przerw po 10 minut mozesz nie uwzgledniac.
Z uwzglednieniem przerw, bo wiecej mi trzeba.
> Tak przy okazji. Jak bys mial na rownym pchac samochod
> co wazy dwie tony z predkoscia jak na spacerze to bys sie zagotowal
> czy dalbys rade pchac dalej?
Malucha sie pchalo, a wspolczesne to ledwo z miejsca moge ruszyc.
Ale kto wie - po rozbujaniu moze byloby lzej.
Takie ~1t auto wymaga ok 60kG do ciagniecia - co na spacerze oznacza
900W. Wiec wrocmy do malucha albo sprobujmy we dwoch.
No i wracam do obciazenia - bez lancucha bedziesz krecil szybko,
zdyszysz sie, a mocy z tego nie bedzie. Z zablokowanym kolem tez sie
zmeczysz, a mocy tez z tego nie bedzie.
Kolarz sobie ustawia obciazenie optymalne.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.08.17 20:37 Zenek Kapelinder
- 05.08.17 20:43 Zenek Kapelinder
- 05.08.17 20:54 Pszemol
- 05.08.17 20:56 Pszemol
- 05.08.17 22:13 Ghost
- 05.08.17 22:45 Zenek Kapelinder
- 05.08.17 23:03 Pszemol
- 05.08.17 23:22 Zenek Kapelinder
- 06.08.17 14:47 Pszemol
- 06.08.17 16:46 Zenek Kapelinder
- 06.08.17 19:41 Pszemol
- 06.08.17 20:17 Zenek Kapelinder
- 14.08.17 04:39 Arek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą