  • 41. Data: 2010-06-02 22:43:33
    Temat: Re: Alternator - powtórka z rozrywki
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Kuczu"
    Watpie. To by musialy byc spore uderzenia ktore by bylo czuc i slychac.
    Ja Ci dobrze zycze i mam nadzieje ze wymiana sruby pozwoli Ci pojezdzic
    > jeszcze wiele tys. km. Ale, powtarzam, ta sama usterka powtarzajaca sie
    > drugi raz w ciagu paru miesiecy wskazuje ze jest cos nie halo.

    Ja to odwiercalem i ogladalem - i dla mnie sprawa jest jasna.
    Wieloklin zarowno na walku jak i w otworze nie jest utwardzany - rzekl bym
    jest ulepionu z gownolitu.
    Dostal luzu pomiedzy i sruba, ktora ma za zadanie zabezpieczyc przed
    zsuwaniem sie kola napedowego dostala nowe zadanie - byc odporna na mikro
    odkrecanie/dokrecanie takie udarowe.
    A ze byl to drewnowkret z ikea lub odrzut kontroli jakosci w BMW to se
    pecla.
    Na szczescie dala sie odwiercic i wykrecic - teraz nalezy uzyc stosownego
    loktajta na polaczenia wielowypustowe i srupki choc 9,9 i problem powinien
    zniknac.
    Ale co z tego, zapewne pojawi sie kilka kolejnych.

    --
    Tytus
    żółta motorynka