eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator padłRe: Alternator padł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeds.phibee-telecom.net!ecngs!feeder2.ecng
    s.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.hig
    hwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
    2.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <okvh3d$f4f$3@dont-email.me> <okvo0u$kav$1@node2.news.atman.pl>
    <ol074b$h20$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <ol0feq$9da$1@node2.news.atman.pl> <ol1lmg$b1m$1@node2.news.atman.pl>
    <ol282u$rbd$1@node2.news.atman.pl>
    <5975b4d0$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <ol4cui$bck$1@node1.news.atman.pl>
    <5975b8d9$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ol55op$fbt$1@node2.news.atman.pl>
    <59788662$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Subject: Re: Alternator padł
    Date: Wed, 26 Jul 2017 18:06:16 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 31
    Message-ID: <5978bdfc$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.111.104
    X-Trace: 1501085180 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15192 83.30.111.104:65270
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2545
    X-Received-Body-CRC: 66946064
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611260
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    >Wszystko mozna zrobic tylko po co? Wyszukujesz linki, filmy.

    To akurat nie byl moj pomysl, zeby zrobic elektrohydraulicznie, tylko
    mi sie przypomnialo, ze ta hydrauliczna ponoc jakos inaczej dziala i
    pomysl nie jest tak wprost do zastosowania.

    >To znajdz taki z prosta przekladnia ze wspomagniem elektryczym.
    >Wyglada tak jak by do zwyklej przekladni dolozyli sinik wycieraczek
    >od Poloneza.
    >Dolozyli do kompletu dwa wlaczniki i przekaznik.

    Tak moze wygladac, ale to chyba jednak jest bardziej skomplikowane.
    Diabel tkwi w szczegolach, podobnie jak w tej hydraulicznej.

    Tym niemniej - produkcje opanowali, cena akceptowalna, a moze i
    nizsza, to hydrauliczne sie beda konczyc.

    >W jakims samochodzie Japonczycy poszli dalej i zrobili pelne serwo.
    >Nie ma mechanicznego polaczenia pomiedzy kierownica a przekladnia.
    >Kierownica jest polaczona z potencjometrem.

    Co oczywicie rodzi pytanie, co bedzie, jak sie cos zepsuje.
    Ale moze elektronika z Toyoty sie nie psuje ... a nie, pardon, nie
    dotyczy potencjometrow :-)

    J.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: