    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Almera N16 + tanie radio mp3 usb
    Date: Mon, 26 Jul 2010 21:39:53 +0200

    PaweL pisze:

    > Oryginalne radio to Clarion, czyli przyzwoita firma.
    > Ja w swojej N16 wymieniłem głośniki zostawiając radio i jestem zadowolony z
    > dźwięku.

    Byłem w mylnym błędzie. :-)
    Najsłabszym ogniwem był transmiter SE.
    Podłączyłem bardzo stare radio kasetowe + przelotkę i teraz wiem na czym
    stoję.
    Niestety oryginalne radio ma zepsuty odtwarzacz CD, nie ma wejścia audio
    a z tego co wyczytałem to dokupienie zmieniarki będzie kosztowne lub nie
    wykonalne.
    Dlatego nadal pytam czy tanie radio mp3 usb nowe za 130 zł będzie dużo
    gorsze od fabrycznego. Czy może lepiej poszukać dobrego używanego
    kaseciaka za te pieniądze.
    Przy okazji dowiedziałem się że na dole jest miejsce na normalne radio i
    można sobie darować zakup maskownicy.