    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Almera N16 + tanie radio mp3 usb
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 21 Jul 2010 11:42:59 GMT

    z wrote:

    > Konkretnie nie podoba mi się odtwarzanie tonów wysokich które są
    > przesterowane (świerszczą a nie syczą):-) testowałem już dokładanie
    > osobnych głośników wysokotonowych i nadal szału nie ma.

    Wysokie tony nie powinny ani świerszczyć ani syczeć... Tak generalnie to
    na czym polegał ten Twój "test"? Wstawiłeś przyzwoity zestaw odseparowany
    czy podłączyłeś równolegle przypadkowe tweatery? Bo jeśli to drugie, to
    nic dziwnego, ze nie pomogło.

    Generalnie nie wierzę, żeby radio w Almierze było aż tak beznadziejne o
    ile nie jest uszkodzone. Zdecydowanie łatwiej i taniej zrobić w miarę
    poprawnie grające radio (przy cichym słuchaniu) niż głośniki. O ile radio
    nie jest uszkodzone to montaż markowego zestawu odseparowanego (200-300
    zł) i wytłumienie drzwi (50-100 zł) powinno dać bardzo dobry efekt. Z
    tego co pamiętam w Almerze (nie wiem czy to był ten sam model, nie
    kojarzę tych oznaczeń) głośniki są tragiczne. Radio tez nie za dobre, ale
    moim zdaniem prędzej da coś wymiana głośników + wytłumienie niż radia. A
    najlepiej wymienić jedno i drugie.

    --
    ignorance is bliss