  • Data: 2002-11-22 12:01:07
    Temat: Re: Allegro i powiadomienia wyłącznie w HTML
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    maciek kanski <k...@N...ant.pl> wrote:
    > przy okazji uruchomienia nowej wersji serwisu wyczytałem, że obecnie
    > jest on dostosowany do nowych technologii

    a ja wczytałem się w regulamin, i nie znalazłem nic na temat możliwości
    skasowania swojego konta z serwisu. Tzn. ONI mogą wypisać
    "niegrzecznego" użytkownika, ale użytkownik który np. nie lubi czytać
    wiadomości w HTML-u, nie ma możliwości żeby samemu się wypisać. W każdym
    razie nie znalazłem nigdzie takiej opcji.

    To chyba podpada pod ustawę o ochronie danych osobowych, bo wymaga ona
    umożliwienia kasowania swoich danych w bazie. Jest jeszcze taka
    możliwość że po prostu wpiszę we wszystkie pola XXXXXXXXX ;) i jakiś
    tymczasowy adres email na darmowym serwerze. Ciekawe czy się zorientują
    że już nie mają moich danych (no, przynajmniej w aktualnej bazie, bo nie
    wątpię że jakieś backupy robią)

    B.