  • Data: 2012-03-04 21:46:50
    Temat: Re: Alhambra - co jest źle ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-04 21:38, X-Man wrote:
    > hmmm to się tak wydaje ze nie generują kosztów jak ci się taka kostka
    > wypnie w połowie drogi na wakacje nad morzem czarnym i nie będziesz mógł
    > dojść która to wtedy spojrzysz na to inaczej (pomyśl o wściekłej żonie i
    > płaczących dzieciach, stoicie w środku lasu noc deszcz pada...)

    Wypadających kostek z komputera boje się mniej niż wypadających
    korbowodow z bloku. Przynajmniej mam szanse zadzialać sam. Na płaczace
    dzieci w drodze na wakacje mem ubezpieczenie, które co prawda niczego
    nie naprawia, ale eliminuje skutecznie problem deszczu.

    Dalej nie wiem co takiego fatalnego jest w Alhambrze. Może silniki które
    biorą z VW to jakieś odpady? Może śruby do zawieszenia mają pięciokątne
    łby i Kaziu w garazu nie daje rady? Puduszki wybuchają w twarz przy
    wjechaniu w dziurę?