eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlgorytm skręcania w prawoRe: Algorytm skręcania w prawo
  • X-Received: by 2002:a0d:c006:: with SMTP id b6mr6108807ywd.96.1568215186910; Wed, 11
    Sep 2019 08:19:46 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a0d:c006:: with SMTP id b6mr6108807ywd.96.1568215186910; Wed, 11
    Sep 2019 08:19:46 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!o24no8227577qtl.0!news-out.google.com!q23ni
    195qtl.1!nntp.google.com!o24no8227576qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
    o.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 11 Sep 2019 08:19:46 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <4...@g...com>
    <c...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Algorytm skręcania w prawo
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Wed, 11 Sep 2019 15:19:47 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662492
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 11 września 2019 10:18:42 UTC-5 użytkownik s...@g...com napisał:
    > W dniu środa, 11 września 2019 10:06:02 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:
    > > Prosze o algorytm skręcania z drogi głównej w prawo w
    > > drogę podporządkowaną
    > > Dodatkowe utrudnienie to równolegle do drogi głównej idzie
    > > ścieżka rowerowa która przecina pod kątem prostym drogę poporządkowaną.
    > >
    > >

    Korekta, opisalem wyjazd z tej podporzadkowanej. Ale konkluzja w sumie ta sama,
    rowerowiec powinien wspolpracowac.

    > Rowerzysta powinien zwolnic przecinajac droge nawet jadac po sciezce.
    >
    > Tego ci pewnie brakuje.
    >
    > Bo reszta pytania jest oczywista.
    >
    > Ale jak chcesz to prosze:
    > -zalozenie jest takie ze z drogi nie widac ani poprzecznej drogi ani poprzecznej
    sciezki rowerowej.
    >
    > 1. Dojezdzamy przodem samochodu do krawedzi sciezki.
    > 2. powoli wjezdzamy na sciezke.
    > 3. punkty 1+2 powinny trwac okolo 3-5sekund
    > 4. jak widac nadjezdzajacego rowerzyste to cofamy zeby mogl przejechac
    > 5. jak droga dla rowerow jest pusta powtarzamy punkt 4 w kontekscie drogi glownej.
    > 6. Jak podczas punktu 5 nadjedzie rowerzysta to wracamy do punktu 4.
    >
    > Nie rozdrabialem sie na wiecej szczegolow. Jak tam jest tez przejscie dla pieszych
    to trzeba dodac punkty przed #1.
    >
    > Do sprawnego dzialania tego algorytmu trzeba wspolpracy rowerowca jak i tego co
    jedzie za samochodem. Bo jak rowerowiec jedzie bez patrzenia bo ma pierwszenstwo to
    sie przejechac nie da. A jak ten z tylu podjedzie pod zderzak to nie ma gdzie cofnac.
    >
    > Efekt jest durny ale tak sie powinno robic, bo drogi sa zle projektowane. A
    obstawiam ze bedzie gorzej bo dojda hulajnogi.
    >
    > PS.
    > Opisany algorytm dziala w usa. Tak trzeba tam jezdzic i tak ludzie jezdza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: