  • 41. Data: 2010-04-01 16:48:56
    Temat: Re: Alfa Romeo Mito
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Mar 31, 12:08 pm, "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote:

    > pierwszym kontakcie. Troch jak z muzyk . Proste popowe d wi ki takiej
    > np. Dody szybciej wpadaj w ucho

    to wiele wyjasnia odnosnie Twojego skromnego poczucia estetyki.

    mac

  • 42. Data: 2010-04-01 16:54:16
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Apr 1, 12:17 pm, "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote:

    > niemieckich artystów z dowolnej dziedziny i okresu, zwłaszcza malarstwa
    > i architektury).

    to moze podzielisz sie z nami osiagnieciami niemieckich architektow o
    tyle lepszych niz inni europejscy czy wloscy architekci? moze masz na
    mysli Speera?

    mac

  • 43. Data: 2010-04-01 17:14:10
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-01 16:48, maciej debski pisze:

    > to wiele wyjasnia odnosnie Twojego skromnego poczucia estetyki.

    poziom merytoryczny wręcz wgniata w ziemię

    A.

  • 44. Data: 2010-04-01 17:24:04
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-01 16:47, maciej debski pisze:
    [...]
    > alez bzdury opowiadasz (to a propos porownywania osiagniec - od
    > architektury do samochodow).

    Chylę czoła przed tą rzucającą na kolana argumentacją.

    > jesli chodzi o MiTO to twoja argumentacja nie istnieje. rownie dobrze
    > mozna powiedziec ze wlasnie widac w jej ksztaltach harmonie, wyczucie,
    > emocje, na usta cisna sie slowa - esencja piekna. przekonalem Cie?
    > nie? ciekawe dlaczego.

    Można tak napisać i jak rozumiem wówczas będzie to ta właściwa
    argumentacja? Ok, może być. Jeśli czujesz się przez to lepszym, to
    polecam się na przyszłość.

    A.

  • 45. Data: 2010-04-01 17:46:00
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-01 16:54, maciej debski pisze:

    > to moze podzielisz sie z nami osiagnieciami niemieckich architektow o
    > tyle lepszych niz inni europejscy czy wloscy architekci? moze masz na
    > mysli Speera?

    Ależ oczywiście, wszakże niemcy to ten kraj, który powstał za Adolfa a
    dzisiaj robi VW.

    Aczkolwiek przyznaję, że nieco przesadziłem, nie wiedzieć czemu
    malarstwo flamandzkie dorzuciłem z pewnych względów do tego samego worka.

    Reasumując: Speer dowodem jest, że niemcy samochodów robić nie potrafią,
    przekombinowany projekt grupy King Crimson dodatkowo to potwierdza, a
    słabe głośniki w samochodzie kamila przypieczętowują na amen tezę jakoby
    mito było definicją doskonałości i sam Michał Anioł lepiej by tego nie
    zaprojektował. Panowie pasuje?

    Pozdrawiam i EOT ze względów oczywistych,
    A.

  • 46. Data: 2010-04-02 18:26:28
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Apr 1, 4:46 pm, "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote:

    > Ależ oczywiście, wszakże niemcy to ten kraj, który powstał za Adolfa a
    > dzisiaj robi VW.

    miales podac przyklady wybitnych niemieckich architektow ktorzy sa byc
    potwierdzeniem szczegolnego estetycznego wyczucia niemcow jako narodu.

    mac

  • 47. Data: 2010-04-02 18:31:41
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Apr 1, 4:24 pm, "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote:

    > Mo na tak napisa i jak rozumiem w wczas b dzie to ta w a ciwa
    > argumentacja?

    nie rozumiesz wiec wytlumacze lopatologicznie:
    moja argumentacja byla tak samo dobra jak twoja, zamiast silic sie na
    pseudoobiektywizm, trzeba bylo napisac jednym zdaniem ze MiTo nie
    podoba ci sie bo jestes fanem golfa - masz do tego pelne prawo - i to
    by wystaczylo.

    > Ok, mo e by . Je li czujesz si przez to lepszym, to
    > polecam si na przysz o .

    dziekuje, nie skorzystam. nie rozumiem skad taki tok rozumowania, ale
    ja nie dowartosciowuje sie dyskusjami na temat samochodow w usenecie.

    mac

  • 48. Data: 2010-04-06 12:07:24
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-02 18:31, maciej debski pisze:

> [...]
    > pseudoobiektywizm, trzeba bylo napisac jednym zdaniem ze MiTo nie
    > podoba ci sie bo jestes fanem golfa - masz do tego pelne prawo - i to

    W którym miejscu siliłem się na pseudoobiektywizm? Napisałem o moim
    guście. Kwestii z tym golfem zupełnie nie kumam. Reasumując, coś sobie
    wmówiłeś i teraz z tym dyskutujesz.

    A.