  • 11. Data: 2010-03-31 11:54:24
    Temat: Re: Alfa Romeo Mito
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Z ciekawosci - kolega czym jezdzi?

    golfem ;)

  • 12. Data: 2010-03-31 11:59:11
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Bo? Jeździłeś kiedyś dieslem?

    wieloma, w tym kilkoma wlasnymi wiec wiem o czym pisze.

    bo kolo dwumasowe nie lubi miasta
    bo diesel sie dlugo rozgrzewa a jazda na niedogrzanym nie jest zbyt
    zdrowa
    bo niewielki zysk w stosunku do benzynowego

  • 13. Data: 2010-03-31 11:59:27
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "hamberg" <r...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > golfem ;)

    dfujkom gie te osiem jeden do setki? ;)

  • 14. Data: 2010-03-31 12:07:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "hamberg" <r...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >bo niewielki zysk w stosunku do benzynowego

    50% to jest niewiele?
    Bo o tyle mniej pali mi diesel o tej samej mocy, w podobnym aucie.

    Niewielki zysk to jest właśnie na trasie, gdzie benzyniakiem też można
    jechać oszczędniej.
    Największy jest właśnie w mieście, mniejszy na autostradzie.

  • 15. Data: 2010-03-31 12:16:40
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 31 mar 2010 o 11:59 GMT, hamberg napisał(a):

    > bo kolo dwumasowe nie lubi miasta

    ASB

    > bo diesel sie dlugo rozgrzewa a jazda na niedogrzanym nie jest zbyt
    > zdrowa

    1.5dCi rozgrzewa sie blyskawicznie, po 2km ma juz temperature robocza

    > bo niewielki zysk w stosunku do benzynowego

    Zalezy co do czego porownywac, ale zazwyczaj jest zysk

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 16. Data: 2010-03-31 12:41:46
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-31 11:36, kamil pisze:
    [...]
    > Z ciekawosci - kolega czym jezdzi?

    Aby ocenić film, trzeba mieć na koncie oskara za reżyserię?

    Wracając do tematu:
    http://www.topcarpictures.com/wp-content/uploads/200
    9/06/2009-novitec-alfa-romeo-mito-front.jpg

    Ja tu nie widzę żadnych konsekwencji, wszelkie linie prowadzone są
    zupełnie przypadkowo, brak jakiejkolwiek harmonii (ok, linia boczna jest
    całkiem niezła). Bardziej przypomina to przypadkowy zlepek różnych
    kształtów (linie świateł, linie grilla, przetłoczenia na klapie). Owszem
    być może auto jest mniej "nudne" (cokolwiek to znaczy), ale słowo
    pokraka samo się w tym przypadku ciśnie.

    Zresztą co tu dużo mówić włochom udał się tylko i wyłącznie renesans, a
    to auto nijak do renesansu nie nawiązuje. W innych dziedzinach idzie im
    zdecydowanie słabiej. Jeśli dodatkowo chcielibyśmy to porównać do
    dokonań francuzów czy też niemców to wychodzi już zupełnie blado,
    niezależnie czy mowa o architekturze, malarstwie, rzeźbie czy
    samochodach właśnie:)

    Pozdrawiam,
    A.

  • 17. Data: 2010-03-31 12:53:05
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    może to też kwestia koloru ?
    czerowna wygląda znacznie korzystniej IMHO

    Andrzej

  • 18. Data: 2010-03-31 13:02:08
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

> [...]
    > francuzów czy też niemców to wychodzi już zupełnie blado, niezależnie czy
    > mowa o architekturze, malarstwie, rzeźbie czy samochodach właśnie:)

    Sprzedaje sie calkiem niezle, sporo tego widze na ulicach (ostatnio wiecej
    niz nowych Polo i innej masowki). Cytujac samego Ciebie:

    "I to jest doskonały przykład wyrzucania w błoto pieniędzy. Było się zapytać
    na polskich newsach i od razu by wiedzieli wszystko:)"

    ;-)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2010-03-31 13:08:35
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-31 12:53, Andrzej Kaźmierczak pisze:

    > może to też kwestia koloru ?
    > czerowna wygląda znacznie korzystniej IMHO

    To prawda, zwłaszcza na odpowiednio zrobionych zdjęciach. Jednak na
    "żywo" nadal moje skromne poczucie estetyki buntuje się na widok tego auta.

    Takie krzykliwe rozwiązanie zaciągają "taniością" i bardzo szybko się
    "opatrzają". IMHO trudniej jest zaprojektować coś bardziej stonowanego a
    jednocześnie posiadające to coś, co nie rzuca się tak w oczy przy
    pierwszym kontakcie. Trochę jak z muzyką. Proste popowe dźwięki takiej
    np. Dody szybciej wpadają w ucho niż taki np. King Crimson, ale po
    drugim kontakcie odbiorca jest już znudzony banałem.

    A.

  • 20. Data: 2010-03-31 13:11:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

> [...]
    > Dody szybciej wpadają w ucho niż taki np. King Crimson, ale po drugim
    > kontakcie odbiorca jest już znudzony banałem.

    Za ProjeKctsow nie da sie sluchac codziennie stojac w korku. Wszystko ma
    swoje przeznaczenie, drogi Watsonie. :)

    Pozdrawiam
    Kamil