  • Data: 2011-07-26 22:06:10
    Temat: Re: Alfa Romeo GT
    Od: "Agent" <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j0mg0a$m6e$...@i...gazeta.pl...

    > Nie obrażaj się, tylko takie są fakty.. Jeśli nie stać cię na paliwo, to i
    > na serwis nie będzie, a potem płacze że "panie, to się psuje" bo ze
    > wszystkim zwlekanie, aż odpadnie.

    Dotychczas dbałem i nadal dbam o swoje auta tak aby mechanicznie i wizualnie
    były ok. Ani razu nie zastanawiałem się nad wycieczką pod kątem ile mnie
    wyjdzie na paliwo. Niektóre Alfy mi się podobają w tym GT. No i jak coś chce
    się mieć to człowiek zastanawia się jak to zrobić. No więc na zakup by było,
    spalanie 15-20 l mogłoby być problemowe i dlatego rozważałem LPG lub diesel
    (coś za coś), szkoda że do tego dochodzą częste i drogie naprawy
    zawieszenia - to rzeczywiście może być dla mnie za dużo. Nie lubię natomiast
    takiego w sumie głupiego (bo i po co?) podcinania skrzydeł i rady "kup se
    punto 1.2". Jestem fanem motoryzacji i zwolennikiem tego aby kupować co się
    podoba i na co kogo stać. I jak pytam o opinie o auto to nie potrzebne mi
    komentarze że mnie nie stać bo o to nie pytałem. Może będę je woskował i
    wyjeżdżał w niedzielę i będę miał z tego frajdę.