  • Data: 2011-07-26 13:50:47
    Temat: Re: Alfa Romeo GT
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-25 14:35, Agent pisze:
    > Ok, już wyczytałem że 2.0 JTS to wtrysk bezpośredni więc LPG odpada,

    To jeszcze poczytaj o wadach konstrukcyjnych tego silnika przez co nie
    trzyma on seryjnej mocy i można się bardzo szybko z Alfy odkochać. Też
    się kiedyś zastanawiałem ale nad 156 z JTS'em ale jak poczytałem ile
    problemów jest z tym silnikiem i jaką one realnie osiągają moc to mając
    na względzie problemy z zawieszeniem i tysiąc innych problemów typowych
    dla Alfy to jednak sobie odpuściłem.