  • 51. Data: 2011-01-12 21:52:10
    Temat: Re: Alfa 159 Sportwagon - warto?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-12 19:35, Seba pisze:
    > Jeszcze mam jedną sprawę na minus - wywaliłem fabryczną antenę FM i
    > zamontowałem tam helikalną do CB (krótka (ok. 65 cm) i w miarę lekka) i
    > dach niebezpiecznie mi się w tamtym miejscu 'kolebocze'. I to mimo
    > bliskości wzmocnień wokół tego otworu technologicznego - normalnie
    > blaszka jak z puszki od (za przeproszeniem) coca coli.
    > Na razie zwalam to na Kenickiego - to on mnie namówił na tą antenę ;)

    Pomyśl co by było, gdybyś w tę samą dziurę wpakował to co zamierzałeś. ;)
    A tak poważnie - te dzisiejsze samochody tak mają. W Felicii (97) i
    Lagunie (95) blacha była wyraźnie sztywniejsza. W 306 ('00) i obecnym
    wozidle już czuć było pewną miękkość - pewnie z racji mniejszej grubości
    blachy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 52. Data: 2011-01-13 08:21:38
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 21:52:10 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Pomyśl co by było, gdybyś w tę samą dziurę wpakował to co zamierzałeś. ;)

    Nie bałdzo - mój typ anteny był znacznie lżejszy i dyskretniejszy
    (pomijam logo firmowe ;)).
    A teraz jeżdżę z jakąś pałką policyjną na dachu ;) I weź tu człowieku
    zaufaj bliźniemu z usenetu ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 53. Data: 2011-01-13 10:40:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-12 15:59, *Borys Pogoreło* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Bo teraz to mógłbym co najwyżej powiedzieć "Zadzwoń do mnie na samochód".

    Era daje (dawała) dwie karty na ten sam numer - mam taki zestaw. Wtedy w
    samochodzie masz ten sam numer co na komórce :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 54. Data: 2011-01-13 10:44:38
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 13 Jan 2011 10:40:09 +0100) ktos podajacy sie za Mirek Ptak
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Era daje (dawała) dwie karty na ten sam numer - mam taki zestaw. Wtedy w
    > samochodzie masz ten sam numer co na komórce :)

    Ale obydwie karty nie moga byc w tym samym czasie zalogowane do sieci,
    wiec wsiadajac do samochodu musisz wylaczyc swoj telefon - prawda?

    Mam telefon zintegrowany z radiem w samochodzie, ale nie bardzo widze
    jakis rozsadny sposob na korzystanie z niego.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 55. Data: 2011-01-13 13:55:42
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-13 10:44, *Piotr Klimek* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Ale obydwie karty nie moga byc w tym samym czasie zalogowane do sieci,
    > wiec wsiadajac do samochodu musisz wylaczyc swoj telefon - prawda?

    Nie prawda :)

    > Mam telefon zintegrowany z radiem w samochodzie, ale nie bardzo widze
    > jakis rozsadny sposob na korzystanie z niego.

    Era :) - zalogowane są obie karty, połączenie przyjmuje ta, która jest
    aktywna, czyli albo kod wstukany z klawiatury (nie pamiętam jaki
    dokładnie), albo z której wykonano ostatnią próbę połączenia, albo ta
    jedna, która jest włączona :).

  • 56. Data: 2011-01-13 14:06:54
    Od: marko <b...@g...com>

    > Nie prawda :)
    >
    > Era :) - zalogowane s obie karty, po czenie przyjmuje ta, kt ra jest
    > aktywna, czyli albo kod wstukany z klawiatury (nie pami tam jaki
    > dok adnie), albo z kt rej wykonano ostatni pr b po czenia, albo ta
    > jedna, kt ra jest w czona :).

    A to ciekawe - bo mój opiekun z Ery potwierdził mi że Era Tandem (tak
    się nazywa usługa podwójnej karty sim) działa ale jednocześnie może
    być zalogowana w sieci jedna karta - czyli jeden telefon będzie
    działał - pytanie - mając załączone oba który jak sterować tym który
    ma być faktycznie aktywny?

    A tak z innej beczki - gdzie w takiej alfie można CB umieścić żeby nie
    przeszkadzało - nie bardzo widzę możliwość...

    Marek

  • 57. Data: 2011-01-13 14:45:18
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 05:06:54 -0800 (PST), marko napisał(a):

    > A tak z innej beczki - gdzie w takiej alfie można CB umieścić żeby nie
    > przeszkadzało - nie bardzo widzę możliwość...

    Prawa strona kokpitu - przy lewej nodze pasażera (uchwyt od radia
    przyklejony do deski mocnym rzepewm 3M). Przewód antenowy i zasilanie
    ukryte po tapicerką/kokpitem (kabelkologia jest ukryta - prawie
    niewidoczna) - przynajmniej ja to mam tak zainstalowane.
    Moje radio mieści się też bezproblemowo między fotelem pasażera a
    konsolą środkową - tyle, że wtedy warto już gdzieś umiejscowić głośnik
    zewnętrzny, bo ten w radiu jest już mocno zasłonięty i staje się słabo
    słyszalny.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 58. Data: 2011-01-13 15:24:39
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 13 Jan 2011 13:55:42 +0100) ktos podajacy sie za Mirek Ptak
> [...]

    > aktywna, czyli albo kod wstukany z klawiatury (nie pamiętam jaki
    > dokładnie), albo z której wykonano ostatnią próbę połączenia, albo ta

    To ciekawe, poglebie temat bo chetnie bym uzywal telefonu w samochodzie,
    ale pod warunkiem posiadania tego samego numeru.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 59. Data: 2011-01-13 15:27:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 17:34:26 +0100, Cavallino napisał(a):

    > To suma wraz z budżetem na reklamę nowego modelu, czy koszt samej płyty? ;-)

    Oficjalnie na zaprojektowanie platformy. Na reklamę tego co na niej ulepią
    mają zapewne więcej kasy :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 60. Data: 2011-01-13 15:30:15
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 14:45:18 +0100, Seba napisał(a):

    > Prawa strona kokpitu - przy lewej nodze pasażera (uchwyt od radia
    > (...)

    O, dzięki za patent, bo rozważałem kilka możliwości, łącznie z upchaniem
    tego po lewej stronie między drzwiami a fotelem kierowcy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl