  • 51. Data: 2011-04-19 12:02:35
    Temat: Re: Ależ się przypierdolili (prasa) [NTG] [OT]
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-04-19 13:55, gildor pisze:
    > masakra. powiem żonie.

    Facet ktory o wszystkim mowi zonie nie jest zadnym socjopata.
    To sie inaczej nazywa, choc to tez jest patologia.

    KJ

  • 52. Data: 2011-04-19 12:05:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-19, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Facet ktory o wszystkim mowi zonie nie jest zadnym socjopata.
    > To sie inaczej nazywa, choc to tez jest patologia.

    Pantofologia?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2011-04-19 12:06:06
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 19.04.2011 14:02, KJ Siła Słów pisze:

    > Facet ktory o wszystkim mowi zonie nie jest zadnym socjopata.
    > To sie inaczej nazywa, choc to tez jest patologia.

    jak jej powiem, to zobaczysz. się przezywa...

    - gildor

  • 54. Data: 2011-04-19 12:18:28
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-04-19 14:06, gildor pisze:

    > jak jej powiem, to zobaczysz. się przezywa...

    Spoko, zawoałam swoja, ma licencje na zabijanie.

    KJ

  • 55. Data: 2011-04-19 15:26:30
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ło w dupe. jestem socjopatą! no i z trójką dzieci, to nawet patologia
    > pewnie! masakra. powiem żonie.
    Ekhem, przepraszam, ze sie wtracam ale mam wrazenie, ze Jasio zasugerowal,
    ze wsrod Twojej trojki masz pewien odsetek socjopatow.

    Swoja sciezka smiala teza, ze dziecko juz w chwili zaplanowania staje sie
    np. motocyklista.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 56. Data: 2011-04-19 15:29:06
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak miałem 23 lata to chciałem mieć dzieci. Wyrosłem z tego.
    Coz, moze kiedys, wiesz kazdy do tego dorasta ;)

    > No i dobrze. Szkoda, że _czasami_
    > Myślę, że trochę mniej by było na świecie socjopatów, gdyby planowali
    > _zawsze_
    Smiala teza, troche kloci sie z teoria "tabula rasa" no ale moze teraz
    mlodzi wiedza lepiej. :)
    Z drugiej strony nie wziales pod uwage, ze byloby po prostu mniej ludzi?
    Bo odsetek socjopatow bylby chyba ten sam :)

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 57. Data: 2011-04-20 06:50:18
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Z drugiej strony nie wziales pod uwage, ze byloby po prostu mniej ludzi?
    > Bo odsetek socjopatow bylby chyba ten sam :)

    Dobra.
    Przepraszam za to trollowanie.
    Argumety Wasze przekonały mnie i już teraz zrezygnuję z mojego pomysłu i idę
    se zrobić dzieciaka. Stado dzieciaków.

    EOT w tej gałęzi wątku.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 58. Data: 2011-04-20 08:50:54
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 19.04.2011 17:26, Bartek Kacprzak pisze:
    > U?ytkownik "gildor"<g...@N...gazeta.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Ekhem, przepraszam, ze sie wtracam ale mam wrazenie, ze Jasio zasugerowal,
    > ze wsrod Twojej trojki masz pewien odsetek socjopatow.

    no, ale socjopatów wychowują socjopaci.

    - gildor

  • 59. Data: 2011-04-20 08:53:40
    Temat: Re: Alez sie przypierdolili (prasa)
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-04-16 07:29, kocyk pisze:
    > Ja tez nikomu nie kaze sluchac moich wydechow, za to dzieciary drace sie
    > terroryzuja mnie nagminnie. W sklepach, parkach, samolotach, knajpach.

    Knajpach?

    Pozdr
    DP