  • Data: 2011-04-16 17:54:01
    Temat: Re: Alez sie przypierdolili (prasa)
    Od: "Bartek Rabinski" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kocyk" <k...@Z...pl> wrote in message
    news:iob9a3$r1e$1@news.onet.pl...

    > Ja tez nikomu nie kaze sluchac moich wydechow, za to dzieciary drace sie
    > terroryzuja mnie nagminnie. W sklepach, parkach, samolotach, knajpach.
    > K.

    Przecież na początku pisałem, ze wkurza mnie że jeżdżą i pierdzą po 22... W
    dzień niech sobie jeżdżą ile wlezie, ale niech dadzą pospać innym w nocy
    przynajmniej - czy to takie trudne...? I nie mów mi, że te drące sie
    dzieciary terroryzują Cie w sklepach, parkach, samolotach i knajpach po 22,
    bo w to nie uwierze. No chyba że ten samolot...

    B.