  • Data: 2013-05-30 10:59:15
    Temat: Re: Ależ po nim przejechał :(
    Od: "Walkowicek" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:51a6fca5$0$1215$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Walkowicek" <l...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ustąpił. Widać, ze zdecydowanie zwolnił i wszedł na przejście

    Nie ustąpił. To co zrobił to nie jest ustąpienie. Pieszy powinien
    powstrzymac się od ruchu tak, aby samochód mógł przejechać.
    Wtedy by było ustąpienie pierwszeństwa.

    > Nie szedł, lecz to nie miało bezpośredniego związku z wypadkiem,

    To jak szedł miało bezpośredni zwiazek z wypadkiem.
    Gdyby szedł drogą najkrótszą i prostopadle do osi jezdni
    to przeszedłby z tyłu pojazdu.

    > W chwili wypadku oraz przed samym wypadkiem korzystał z przejścia.

    To nie jest korzystanie z przejścia. Tylko przypadkowo znalazł się
    na przejściu ścigając się z ciężarówką. Już pisałem co to znaczy
    korzystać z przejścia.

    > Zachował. Zwolnił przed pojazdem, a kiedy się upewnił, że pojazd się
    > zatrzymuje

    Nie zachował szczególnej ostrożności. Upewnił się, że pojazd się zatrzymuje,
    ale nie upewnił się że pojazd się zatrzymał i nie upewnił się czy kierowca
    go widzi.