  • Data: 2012-05-03 20:20:36
    Temat: Re: Ale wtopiłem... aż się pochwalę
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jaką? Chyba taką dwumetrową?

    W 535d kaganiec przesunięty z 250 na 270. Antena President
    Missouri 70cm na pokrywie bagażnika. Antena Pirat trzymała
    się zawsze dzielnie, dopóki się nie zepsuła. Poza tym
    wydaje mi się, że Pirat dawał większe zakłócenia niż
    Missouri.

    Ostatnio o 5 rano zjeżdżam z wiaduktu na Głogowskiej.
    Sucho, błękitne niebo i pustki na drodze. Stali i tak
    dali mi 300 i 6 pkt za 81/50.

    Trudno. Miałem 0 mam 6. CB nie pomogło.