  • 21. Data: 2010-11-27 13:13:45
    Temat: Re: Ale urwał w Warszawce
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    W dniu 2010-11-27 11:51, Rabbit McCroolick pisze:
    > Użytkownik "Pawel "O'Pajak""<o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W porównaniu do 940 to jest maluszek - okruszek :-)

    Modus: Masa własna od 1155 kg
    Volvo: Masa własna od 1350 kg

    Różnicy jest tylko 200kg, a nie kilkanaście/dziesiąt ton.

    Poza tym inne lata produkcji, ewentualna korozja, inne materiały...

    Pozdrawiam
    Mateusz Mirski

  • 22. Data: 2010-11-27 13:48:27
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Seba napisal:

    > Z pomysłu kierującego/sprawcy co do tego manewru to lekko ręce
    > opadają. Dobrze, że uderzenie otrzymał już poza drzwiami kierowcy -
    > być może nikt za bardzo nie ucierpiał fizycznie.

    Z tego co ja widzę, to dostał w tylne drzwi a potem
    poszło do przodu aż po błotnik. Kierowcę uratował
    brak haka, który jeszcze parę lat temu jeździł na
    przodzie tramwajów. Kanciasty skos na rogu tramwaju
    też zmniejszył szkody.

    > Najbardziej mi się "podoba" kierownik czerwonej Pandy

    Ten pas i tak się kończył, mógł zostać na jezdni,
    zamiast niszczyć sobie jeszcze gumy.

    Mnie tylko zastanawia, co to za śpiąca
    królewna w tym ciemnym aucie. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 23. Data: 2010-11-27 23:03:32
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Szuwaks napisal:
    > I warto się 10 razy obejrzeć (lustra! lustra! od czego macie
    > lustra!) niż wjechać przed przecinaka.

    Zwroć uwagę, z której strony wysiada kierowca.
    On jechał 'anglikiem' i miał tramwaj w martwej strefie.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 24. Data: 2010-11-27 23:32:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 22:03:32 +0000 osobnik zwany Jacek_P
    wystukał:

    > Zwroć uwagę, z której strony wysiada kierowca. On jechał 'anglikiem' i
    > miał tramwaj w martwej strefie.

    ale to jego decyzja i jego problem.
    Anglik też ma lusterko od strony tramwaju.
    zauważ, że chciał zacwaniaczyć bez kierunku

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2010-11-27 23:57:17
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:icrv7k$gan$4@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Zwroć uwagę, z której strony wysiada kierowca.
    > On jechał 'anglikiem' i miał tramwaj w martwej strefie.

    I co z tego?
    "Anglikiem", śmiech na sali.
    Dlatego jadąc w korku postanowił sforsować linię ciągłą?
    No tak "ciągła nie murek"
    A martwa strefa zabrania upewnienia się poprzez obrócenie
    głowy?
    No tak pewnie był w gorsecie. -:)))

    A skąd wiesz, że to nie uciekał pasażer?
    No tak w Krakowie wszystko jest na odwrót. :))))

    Szuwaks

  • 26. Data: 2010-11-28 00:27:59
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    masti napisal:
    > ale to jego decyzja i jego problem.
    > Anglik też ma lusterko od strony tramwaju.
    > zauważ, że chciał zacwaniaczyć bez kierunku

    Ehm, testosteron pręgierzowy przerzucił się wam na psm? ;)

    Nie tłumaczę gościa, jedynie zwróciłem uwagę na możliwość
    martwego pola. Dokładnie tyle. I tylko tyle.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 27. Data: 2010-11-28 01:00:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 23:27:59 +0000 osobnik zwany Jacek_P
    wystukał:

    > Ehm, testosteron pręgierzowy przerzucił się wam na psm? ;)
    >
    > Nie tłumaczę gościa, jedynie zwróciłem uwagę na możliwość martwego pola.
    > Dokładnie tyle. I tylko tyle.

    pms jeśli już
    czy kierownica po niewłaściwej stronie wpływa na martwe pole przy
    wpieprzaniu się na buspas?

  • 28. Data: 2010-11-28 08:49:34
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-11-27 23:57, Szuwaks pisze:

    > A skąd wiesz, że to nie uciekał pasażer?
    > No tak w Krakowie wszystko jest na odwrót. :))))

    Obstawiam, że mu się po tej akcji lewe drzwi nie bardzo chciały
    otworzyć;) Nie tam żaden anglik.

    Shrek.

  • 29. Data: 2010-11-28 11:28:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Nov 2010 10:41:42 +0100, Szuwaks wrote:

    >Pusty wagon waży 17 ton.
    >Dwa wagony w składzie to 34 t.
    >Miejsc siedzących 22, stojących 110.
    >Załóżmy śr. wagę pasażera na 70 kg.
    >132 osoby * 70 kg to 9.24 t. (w jednym wagonie)
    >Pełny skład waży 52.48 t.

    te 52t to z dodawania 9.24 do 34 ?

    >Czyli te 40 t., to poza szczytem.

    Przy wypadku jest jeszcze kwestia ze ludzie tak wprost sily
    uderzeniowej nie daja. Owszem, jak sie 130 osob zaprze i powiedzmy
    50kG na uchwyty w tramwaju przeniosa .. to one sie urwa :)

    J.

  • 30. Data: 2010-11-28 11:30:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Nov 2010 11:06:02 +0100, Mario wrote:
    >motorniczy tramwaju nie dostosował prędkości do warunków ;-)

    Tak prawde powiedziawszy to reagowal z pewnym opoznieniem.
    Jakby tak wolniej jechal i szybciej hamowal to pewnie dalby rade :-)

    J.