-
21. Data: 2010-11-27 13:13:45
Temat: Re: Ale urwał w Warszawce
Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>
W dniu 2010-11-27 11:51, Rabbit McCroolick pisze:
> Użytkownik "Pawel "O'Pajak""<o...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:icpkmi$6l3$1@inews.gazeta.pl...
>
>> To byla chyba 940, no a modus nie jest juz raczej maluszkiem.
>
> W porównaniu do 940 to jest maluszek - okruszek :-)
>
Modus: Masa własna od 1155 kg
Volvo: Masa własna od 1350 kg
Różnicy jest tylko 200kg, a nie kilkanaście/dziesiąt ton.
Poza tym inne lata produkcji, ewentualna korozja, inne materiały...
Pozdrawiam
Mateusz Mirski
-
22. Data: 2010-11-27 13:48:27
Temat: Re: Ale urwał w Warszawce
Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>
Seba napisal:
> Z pomysłu kierującego/sprawcy co do tego manewru to lekko ręce
> opadają. Dobrze, że uderzenie otrzymał już poza drzwiami kierowcy -
> być może nikt za bardzo nie ucierpiał fizycznie.
Z tego co ja widzę, to dostał w tylne drzwi a potem
poszło do przodu aż po błotnik. Kierowcę uratował
brak haka, który jeszcze parę lat temu jeździł na
przodzie tramwajów. Kanciasty skos na rogu tramwaju
też zmniejszył szkody.
> Najbardziej mi się "podoba" kierownik czerwonej Pandy
Ten pas i tak się kończył, mógł zostać na jezdni,
zamiast niszczyć sobie jeszcze gumy.
Mnie tylko zastanawia, co to za śpiąca
królewna w tym ciemnym aucie. :P
--
Pozdor Myjk
xCarLink *MP3* player
http://xcarlink.pl
-
23. Data: 2010-11-27 23:03:32
Temat: Re: Ale urwał w Warszawce
Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
Szuwaks napisal:
> I warto się 10 razy obejrzeć (lustra! lustra! od czego macie
> lustra!) niż wjechać przed przecinaka.
Zwroć uwagę, z której strony wysiada kierowca.
On jechał 'anglikiem' i miał tramwaj w martwej strefie.
--
Pozdrawiam,
Jacek
-
24. Data: 2010-11-27 23:32:12
Temat: Re: Ale urwał w Warszawce
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 22:03:32 +0000 osobnik zwany Jacek_P
wystukał:
> Szuwaks napisal:
>> I warto się 10 razy obejrzeć (lustra! lustra! od czego macie lustra!)
>> niż wjechać przed przecinaka.
>
> Zwroć uwagę, z której strony wysiada kierowca. On jechał 'anglikiem' i
> miał tramwaj w martwej strefie.
ale to jego decyzja i jego problem.
Anglik też ma lusterko od strony tramwaju.
zauważ, że chciał zacwaniaczyć bez kierunku
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
25. Data: 2010-11-27 23:57:17
Temat: Re: Ale urwał w Warszawce
Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>
Witam,
Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w
wiadomości news:icrv7k$gan$4@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Szuwaks napisal:
>> I warto się 10 razy obejrzeć (lustra! lustra! od czego
>> macie
>> lustra!) niż wjechać przed przecinaka.
> Zwroć uwagę, z której strony wysiada kierowca.
> On jechał 'anglikiem' i miał tramwaj w martwej strefie.
I co z tego?
"Anglikiem", śmiech na sali.
Dlatego jadąc w korku postanowił sforsować linię ciągłą?
No tak "ciągła nie murek"
A martwa strefa zabrania upewnienia się poprzez obrócenie
głowy?
No tak pewnie był w gorsecie. -:)))
A skąd wiesz, że to nie uciekał pasażer?
No tak w Krakowie wszystko jest na odwrót. :))))
--
Pozdrawiam
Szuwaks
-
26. Data: 2010-11-28 00:27:59
Temat: Re: Ale urwał w Warszawce
Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
masti napisal:
> ale to jego decyzja i jego problem.
> Anglik też ma lusterko od strony tramwaju.
> zauważ, że chciał zacwaniaczyć bez kierunku
Ehm, testosteron pręgierzowy przerzucił się wam na psm? ;)
Nie tłumaczę gościa, jedynie zwróciłem uwagę na możliwość
martwego pola. Dokładnie tyle. I tylko tyle.
--
Pozdrawiam,
Jacek
-
27. Data: 2010-11-28 01:00:31
Temat: Re: Ale urwał w Warszawce
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 23:27:59 +0000 osobnik zwany Jacek_P
wystukał:
> masti napisal:
>> ale to jego decyzja i jego problem.
>> Anglik też ma lusterko od strony tramwaju. zauważ, że chciał
>> zacwaniaczyć bez kierunku
>
> Ehm, testosteron pręgierzowy przerzucił się wam na psm? ;)
>
> Nie tłumaczę gościa, jedynie zwróciłem uwagę na możliwość martwego pola.
> Dokładnie tyle. I tylko tyle.
pms jeśli już
czy kierownica po niewłaściwej stronie wpływa na martwe pole przy
wpieprzaniu się na buspas?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
28. Data: 2010-11-28 08:49:34
Temat: Re: Ale urwał w Warszawce
Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>
W dniu 2010-11-27 23:57, Szuwaks pisze:
> A skąd wiesz, że to nie uciekał pasażer?
> No tak w Krakowie wszystko jest na odwrót. :))))
Obstawiam, że mu się po tej akcji lewe drzwi nie bardzo chciały
otworzyć;) Nie tam żaden anglik.
Shrek.
-
29. Data: 2010-11-28 11:28:04
Temat: Re: Ale urwał w Warszawce
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sat, 27 Nov 2010 10:41:42 +0100, Szuwaks wrote:
>> Wszędzie jak ostrzegają przed zderzeniami z tramwajem
>> zawsze podawali 40t ;)
>
>Pusty wagon waży 17 ton.
>Dwa wagony w składzie to 34 t.
>Miejsc siedzących 22, stojących 110.
>Załóżmy śr. wagę pasażera na 70 kg.
>132 osoby * 70 kg to 9.24 t. (w jednym wagonie)
>Pełny skład waży 52.48 t.
te 52t to z dodawania 9.24 do 34 ?
>Czyli te 40 t., to poza szczytem.
Przy wypadku jest jeszcze kwestia ze ludzie tak wprost sily
uderzeniowej nie daja. Owszem, jak sie 130 osob zaprze i powiedzmy
50kG na uchwyty w tramwaju przeniosa .. to one sie urwa :)
J.
-
30. Data: 2010-11-28 11:30:54
Temat: Re: Ale urwał w Warszawce
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sat, 27 Nov 2010 11:06:02 +0100, Mario wrote:
>motorniczy tramwaju nie dostosował prędkości do warunków ;-)
Tak prawde powiedziawszy to reagowal z pewnym opoznieniem.
Jakby tak wolniej jechal i szybciej hamowal to pewnie dalby rade :-)
J.