  • 11. Data: 2010-02-01 13:59:44
    Temat: Re: Ale się wkurzyłem...
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-01 14:42, pawell32 pisze:
    > to juz nie moja wina

    Tyk samu jak ni twyja wiuna, ży ni umiasz pisuć py pulski.

    > ponoć się sportem interesujesz,

    Ja? Zupełnie mnie on nie interesuje. Nienawidzę sportu.

    > a tam masz 2 kanały - n sport i tvp
    > sport + inne. nawet jeżeli miałby płacić za sam tvn to wolę niż nabijać
    > kase solożowi

    No to, że masz osobiste fobie, to wiesz... Ja np. nie chcę płacić
    wykształciuchom. Niech sobie robią wykształciuchową telewizję ile
    wlezie, ale beze mnie. Mnie Drzyzga nie dżyzga, a ich szkło ze mną nie
    kontaktuje.

    > kurde zapomniałem, że polsat dopiero zaczyna wchodzić w temat nagrywania

    Mówisz o czymś ala magnetowid? No to w CP są dekodery z nagrywaniem, ale
    nagrywanie mi na nic. Jakbym chciał nagrywać, to bym se ściągał z sieci.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2010-02-01 14:08:31
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Mówisz o czymś ala magnetowid? No to w CP są dekodery z nagrywaniem,

    co Ty powiesz??? naprawdę.
    ja to mam od kilku lat.

    ale
    > nagrywanie mi na nic. Jakbym chciał nagrywać, to bym se ściągał z sieci.

    to ściągaj.
    zapukają kiedyś

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 13. Data: 2010-02-01 14:44:12
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-01 15:08, pawell32 pisze:

    > co Ty powiesz??? naprawdę.
    > ja to mam od kilku lat.

    No i? Se miej, bronię Ci? W CP też są.

    > ale
    > to ściągaj.
    > zapukają kiedyś

    A niech pukają.

    Poza tym, nie zrozumiałeś przekazu: Ja nie potrzebuję nagrywania. Nie
    mam potrzeby nagrywania i nagrywania i nagrywania. Dość mam w życiu
    zajęć, żeby musieć nagrywać. Zwłaszcza, jak oferta taka do dupy jak w n,
    że się jej nawet wstydzą podać na WWW.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2010-02-01 15:22:21
    Od: "Mr.FX" <u...@z...pl>

    [...]

    W oficjalnym mailu N przyznaje, że nie istnieje u nich
    na stronie www pełne zestawienie kanałów. Odsyłają do pdf
    z regulaminami, a w tych regulaminach także nie ma listy
    kanałów tylko nazwy "pakietów" - trzeba sprawdzać każdy pakiety
    osobno i nie ma możliwości obejrzenia całości oferty, ani
    wygodnego porównania dostępnych promocji itd. Ta ich strona
    www to jest jedna wielka użytkowa porażka - ale może taki
    mieli cel.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 15. Data: 2010-02-01 15:56:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > No i? Se miej, bronię Ci? W CP też są.

    dopiero

    > Poza tym, nie zrozumiałeś przekazu: Ja nie potrzebuję nagrywania.

    zrozumiałem, tylko jakbyś potrzebował to i tak dostępne jest od
    niedawna. a ja wytykam minusy

    Nie
    > mam potrzeby nagrywania i nagrywania i nagrywania. Dość mam w życiu
    > zajęć, żeby musieć nagrywać.

    ja właśnie po to nagrywam, by zobaczyć wieczorem to co mnie
    interesuje.

    Zwłaszcza, jak oferta taka do dupy jak w n
    dalej mi nie odpowiedziałeś co takiego jest w polszmacie, czego nie
    ma w n, a co warto mieć. ale nie wymieniaj mi kanałów typu domo czy podobne.

    > że się jej nawet wstydzą podać na WWW.

    jak nie umiesz korzystać z netu to nie gadaj, że cały net jest do dupy.
    ja też nie lubię flasha, ale to akuraj jest czytelne

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 16. Data: 2010-02-01 16:01:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.02.2010 16:22, Mr.FX pisze:
> [...]
    > wygodnego porównania dostępnych promocji itd. Ta ich strona
    > www to jest jedna wielka użytkowa porażka - ale może taki

    ja też nie uważam, że jest dobra, ale po co wymieniać kanały,
    które są fta??
    kanały typu tele5, polonia1... dla marginesu są tylko jako załącznik
    do lity i umieszczone na samym końcu, a nie urozmaicenie oferty.
    w pakietach tematycznych są wymienione najważniejsze kanały, które
    widać jak na dłoni, wystarczy kliknąć i powiększyć.

  • 17. Data: 2010-02-01 16:09:50
    Temat: Re: CP: Ale się wkurzyłem...
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > doczekałem do wypłaty i chciałem iść dzisiaj po CP i co? Kurde, zdjęli
    > promocję z dwoma dekoderami. Normalnie kuźwa nagle i z nienackiego i na
    > przełomie miesiąca, jak ludzie kasę dostają na zakupy ;(

    promocje maja to do siebie że zwykle konczą sie z koncem miesiąca :)
    Cyfra tez od dzisiaj zmieniła tzn promocje, tzn pogorszyła warunki,
    ale to już normalne że tam umowe najlepiej podpisywać w okresie
    swiatecznym. Zresztą nie tylko w cyfrze.

  • 18. Data: 2010-02-01 16:45:49
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    pawell32 wrote:

    > Zwłaszcza, jak oferta taka do dupy jak w n
    > dalej mi nie odpowiedziałeś co takiego jest w polszmacie, czego nie

    Jak już piszemy, to nie przekrecajmy nazw własnych. Pewnie Cie zaboli
    jak powiem, że korzystasz z linucha zwanego Debilianem?

    > ma w n, a co warto mieć. ale nie wymieniaj mi kanałów typu domo
    > czy podobne.

    Macie tam w N paczkę BBS? TV 1000? Fox Life? Macie siatkówkę,
    piłkę ręczną i F1? 7 kanałów z bajkami? O Polsacie nie piszę, bo
    to oczywiste.
    Nie? uuuu jak przykro.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-02-01 16:55:43
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    bufi wrote:

    > Jak już piszemy, to nie przekrecajmy nazw własnych. Pewnie Cie
    > zaboli jak powiem, że korzystasz z linucha zwanego Debilianem?

    A sory, zmieniłeś na dawnego Red Szmatę.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2010-02-01 16:56:52
    Od: "Mr.FX" <u...@z...pl>

> [...]
    > kanały typu tele5, polonia1... dla marginesu są tylko jako załącznik
    > do lity i umieszczone na samym końcu, a nie urozmaicenie oferty.

    Nie pisałem nic o FTA, bo to jest całkowicie nieistotne, bo przecież
    skoro wszystkie platformy są na Hotbirdzie, to i FTA mają takie same.
    Dla kogoś porównywającego z kablówkami mogą mieć ewentualnie
    jakieś znaczenie.

    > w pakietach tematycznych są wymienione najważniejsze kanały, które
    > widać jak na dłoni, wystarczy kliknąć i powiększyć.

    No właśnie trzeba klikać i powiększać każdy z pakietów osobno
    i nie da się wizualnie porównać jakie kanały można mieć za x zł
    a jakie za y zł. Ponadto z ofert promocyjnych nie wynika jasno,
    czy "opcje dodatkowe" są dodatkowo płatne czy są wliczone w cenę.
    Szkoda mi czasu na robienie tutaj za darmo kompletnego audytu,
    więc na tym poprzestanę. Strony pozostałych platform również mają
    swoje wady.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]