  • 1. Data: 2010-02-01 07:09:08
    Temat: CP: Ale się wkurzyłem...
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    doczekałem do wypłaty i chciałem iść dzisiaj po CP i co? Kurde, zdjęli
    promocję z dwoma dekoderami. Normalnie kuźwa nagle i z nienackiego i na
    przełomie miesiąca, jak ludzie kasę dostają na zakupy ;(

    Czy ktoś się orientuje, czy tego typu promocje są jeszcze planowane? Czy
    jednak nie jest mi pisane mieć CP?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-02-01 12:28:25
    Temat: Re: Ale się wkurzyłem...
    Od: "Ferdek_1" <m...@p...onet.pl>

    kup sobie N-ke z CP daj sobie spokój, właśnie się z nimi rozstałem na
    zawsze.
    porównaj obie oferty i sam zobaczycz która lepsza.

    pozdro.

  • 3. Data: 2010-02-01 12:47:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-01 13:28, Ferdek_1 pisze:
    > kup sobie N-ke z CP daj sobie spokój, właśnie się z nimi rozstałem na
    > zawsze.
    > porównaj obie oferty i sam zobaczycz która lepsza.

    No CP jest lepszy o niebo. W N nic nie ma. Ba! Nie mają oferty nawet na
    stronie WWW z podanymi kanałami.

    ATPO: U nich można mieć 2 dekodery?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-02-01 13:00:50
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No CP jest lepszy o niebo.

    ciekawe w czym?

    W N nic nie ma. Ba! Nie mają oferty nawet na
    > stronie WWW z podanymi kanałami.

    to chyba nie umiesz czytać

    > ATPO: U nich można mieć 2 dekodery?

    teraz dają dekoder tnk za darmo, od marca ma wejść multiroom, z pełnym
    dostępem do nagrań

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 5. Data: 2010-02-01 13:02:43
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > kup sobie N-ke z CP daj sobie spokój, właśnie się z nimi rozstałem na
    > zawsze.
    > porównaj obie oferty i sam zobaczycz która lepsza.

    Przeciez w N nie ma co ogladac.
    Nie ma tam ani National Geographic ani Planete. Nie uswiadczysz Canalow +.
    Nie ma zadnego programu Polsatu.

  • 6. Data: 2010-02-01 13:11:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    cztery pisze:

    > Przeciez w N nie ma co ogladac.

    hmmmm.

    > Nie ma tam ani National Geographic ani Planete. Nie uswiadczysz Canalow
    > +. Nie ma zadnego programu Polsatu.

    na polsat dawno nasikałem, jedynie brakowało mi meczy siatkówki i
    ręcznej, ale to jest raz na rok.
    planet miałem w kablu od wielu lat i dla mnie to frncuska kupa.
    ng nie ma, ale jest ng wild hd, discovery hd, myślisz że większość
    materiałów nie jest podobna?

    a co takiego jest na canal+ ? sport - nie dla mnie
    film? tu jest 2 x nfilm hd + vod

  • 7. Data: 2010-02-01 13:19:39
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

> [...]
    > planet miałem w kablu od wielu lat i dla mnie to frncuska kupa.
    > ng nie ma, ale jest ng wild hd, discovery hd, myślisz że większość

    Dla mnie planete to praktycznie ostatni program z dobrymi filmami
    dokumentalnymi. I co mnie bardzo cieszy nie przerywanymi reklamami.
    Co do oferty NG, oczywiscie ze nie jest podobna. Na NG leca inne programy i
    ekskluzywne nowosci, ktore po roku czy 2 znajduja sie w czesci na NG wild.
    Mam NG, NG HD i NG wild.

    > a co takiego jest na canal+ ? sport - nie dla mnie

    Ale dla mnie jest bardzo interesujacy.
    Nigdzie indzie nie mam NBA, polskiej ligi pilki noznej czy euroligi
    koszykowki.

    > film? tu jest 2 x nfilm hd + vod

    W C+ mam swieze polskie filmy, dobre filmy europejskie i trzymajace poziom
    filmy amerykanskie.
    Nie wiem jak wyglada oferta n (bo jej nie sledze) ale HBO mialem. Ilosc
    amerykanskiego chlamu klasy B (a nawet C czy D) nieporownywalnie wieksza niz
    w C+.

  • 8. Data: 2010-02-01 13:27:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    cztery pisze:

> [...]
    > Co do oferty NG, oczywiscie ze nie jest podobna. Na NG leca inne
    > programy i ekskluzywne nowosci, ktore po roku czy 2 znajduja sie w

    ale nie masz discovery hd, a to jest inny ni pozostałe

    > Ale dla mnie jest bardzo interesujacy.
    > Nigdzie indzie nie mam NBA, polskiej ligi pilki noznej czy euroligi
    > koszykowki.

    dlatego pisałem, że nie dla mnie.
    gdyby mi ta tym zależało, to może bym rozważał

    > W C+ mam swieze polskie filmy, dobre filmy europejskie

    nie znam dobrego kina europejskiego (poza polskim)

    i trzymajace
    > poziom filmy amerykanskie.
    > Nie wiem jak wyglada oferta n (bo jej nie sledze)

    repertuar jest dobry. nie jestem zapartym kinomanem, nie mam na to
    czasu, więc nie pokuszę się o ocene gdzie są lepsze.

    ale HBO mialem. Ilosc
    > amerykanskiego chlamu klasy B (a nawet C czy D) nieporownywalnie wieksza
    > niz w C+.

    zgadza się,

  • 9. Data: 2010-02-01 13:28:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-01 14:00, pawell32 pisze:

    > ciekawe w czym?

    W ofercie. Już o tym rozmawialiśmy.

    > W N nic nie ma. Ba! Nie mają oferty nawet na
    > to chyba nie umiesz czytać

    Może nie umiem. Pokaż mi spis kanałów? I nie, nie ten wygięty fleszowy
    baner, bo z niego nie umiem połowy nazw odczytać.

    > teraz dają dekoder tnk za darmo,

    Czyli kanały FTA + radość z płacenia za TVN. Dziękuję postoję.

    > od marca ma wejść multiroom, z pełnym
    > dostępem do nagrań

    Jakich nagrań.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2010-02-01 13:42:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > W ofercie. Już o tym rozmawialiśmy.

    to widzę

    > Może nie umiem. Pokaż mi spis kanałów? I nie, nie ten wygięty fleszowy
    > baner, bo z niego nie umiem połowy nazw odczytać.

    to juz nie moja wina

    > Czyli kanały FTA + radość z płacenia za TVN. Dziękuję postoję.

    ponoć się sportem interesujesz, a tam masz 2 kanały - n sport i tvp
    sport + inne. nawet jeżeli miałby płacić za sam tvn to wolę niż nabijać
    kase solożowi

    > Jakich nagrań.

    kurde zapomniałem, że polsat dopiero zaczyna wchodzić w temat nagrywania