  • Data: 2010-02-02 01:26:19
    Temat: Re: Ale się wkurzyłem...
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-01 16:56, pawell32 pisze:
    > dopiero

    Nie wiem co dopiero. Ale są. Jeżeli mówisz, że kiedyś nie było, może
    masz rację, nie wiem. Jeżeli mówisz, że na dzień dzisiejszy ma to
    znaczenie, to wybacz -- nijakiego nie ma.

    > zrozumiałem, tylko jakbyś potrzebował to i tak dostępne jest od
    > niedawna. a ja wytykam minusy

    Ponieważ nie planuję cofać się w czasie (aczkolwiek jakby się dało, to
    chętnie), to jakbym akurat zapotrzebował, nijak mi nie minusuje, że
    przed wojną nie było.

    > Nie
    > ja właśnie po to nagrywam, by zobaczyć wieczorem to co mnie
    > interesuje.

    Szczęśliwy człowiek jesteś, skoro masz na to czas.
    Za dziecka też się bawiłem w magnetowid... Ale to było dawno i nieprawda
    i do tego 3 kanały były, więc się czasami opłacało.

    > Zwłaszcza, jak oferta taka do dupy jak w n
    > dalej mi nie odpowiedziałeś co takiego jest w polszmacie, czego nie
    > ma w n,

    Mówiłem kilka razy.

    a co warto mieć. ale nie wymieniaj mi kanałów typu domo czy
    > podobne.

    Domo to jest w Cyfrze.

    > jak nie umiesz korzystać z netu to nie gadaj, że cały net jest do dupy.
    > ja też nie lubię flasha, ale to akuraj jest czytelne

    Wygięte zamazane coś? CP też ma dupiatą listę kanałów, ale przynajmniej
    nazwy są czytelne i opisane tekstem. A tu muszę znać loga. Np tego z 5
    kolumny w 3 wierszu zupełnie nie umiem odcyfrować. Szlaczek jakiś z
    zamazanym napisem. Albo 9 kolumna, 2 wiersz... Niby widać jakieś nadęte
    XD, ale mi to nic nie mówi. Nie jestem specem od znaków graficznych.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek