  • Data: 2010-02-02 11:42:00
    Temat: Re: CP: Ale się wkurzyłem...
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Owszem, hade szmade. Ale ja pytałem o MERYTORYCZNE kanały.
    > Przypominam sobie wymieniony tylko WiP.

    dla mnie ten kanał może nie istnieć ;-)
    mam inne, które były wymienione

    > Bo nie ma tabeli. Jest Dziwne Coś z Zamazanymi Logami. Nie chce mi się
    > rozszyfrowywać.

    trzeba było od razu tak napisać, że Ci się nie chce nawet kliknąć i
    poczytać.

    Nie powalili mnie na kolana jako klienta. Wybrałem CP i
    > nie żałuję.

    to jest najważniejsze, byś to Ty był zadowolony.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion