  • Data: 2013-03-21 11:41:10
    Temat: Re: Ale mają parcie na ściąganie mandatów....
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale w zasadzie na co maja czekac ?
    > Miales 7 dni na zaplacenie, odczekali 45, przypomnialbys sobie i zaplacil
    > ?

    Pewnie tak. Teraz faktycznie czekałem czy sami ściągną z nadpłaty czy nie bo
    mogło by się okazać, że ja zapłace, a oni i tak ściągną. Znając działania US
    /ich nic nie obchodzi nawet jak masz racje/ to pewnie byłby problem ze
    zwrotem nadpłaconego mandatu.

    > Liste zaleglosci maja sobie wydluzac czy co ?
    >
    > Niewykluczone ze tego juz w ogole pilnuje komputer, i nie popusci ..

    Bardzo możliwe, w sumie nawet bardzo logiczne.