  • 1. Data: 2009-12-19 12:51:13
    Temat: Akumulatory żelowe do UPS - szklane ;)
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Witam.

    Temat pod linkiem motoryzacyjny wprawdzie
    http://moto.onet.pl/5892621,32,4,filmy.html?node=32
    ale pokazano akumulator żelowy ze sztabkami szkła (czas 1:35)

    Hmm.. że nie mam już tych lekkich akumulatorów, rozebrałbym i sprawdził jak
    tam jest.
    Ktoś rozbierał jakieś modele i zauważył tam właśnie te szklane "elektrody"?

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2009-12-19 12:54:25
    Temat: Re: Akumulatory żelowe do UPS - szklane ;)
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak tam jest.
    > Ktoś rozbierał jakieś modele i zauważył tam właśnie te szklane

    PS. wprawdzie nie widać firmy ale widać model SW12170 12V 17Ah
    Szybko w googlarkę i wyszła fota z identycznie wyglądającym akumulatorem na
    aledrogo "renomowanej firmy SUNNYWAY SW12170"

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2009-12-21 18:21:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > PS. wprawdzie nie widać firmy ale widać model SW12170 12V 17Ah
    > Szybko w googlarkę i wyszła fota z identycznie wyglądającym
    > akumulatorem na aledrogo "renomowanej firmy SUNNYWAY SW12170"

    Ja dokonalem sekcji samochodowego - balastu nie bylo, ale skrzynka
    normalna, a plyty zaledwie do polowy wysokosci.
    W jednym z korkow magiczne oczko .. ale zalepione naklejka - widac
    za nie nie zaplacilem :-)

    J.