  • 41. Data: 2022-11-15 20:57:36
    Temat: Re: Akumulatory z aliexpress
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Nov 2022 12:12:04 -0800 (PST), Zenek Kapelinder wrote:
> [...]

    piątkowej wyprzedaży. Zginęły również z koszyka. Ale są trochę więcej niż dwa razy
    droższe
    >>> https://m.pl.aliexpress.com/item/1005004846361063.ht
    ml?gps-id=platformRecommendH5&scm=1007.40000.267768.
    0&scm_id=1007.40000.267768.0&scm-url=1007.40000.2677
    68.0&pvid=1abea929-1a64-4b21-a64e-568c02a9bed7&_t=gp
    s-id:platformRecommendH5,scm-url:1007.40000.267768.0
    ,pvid:1abea929-1a64-4b21-a64e-568c02a9bed7,tpp_bucke
    ts:668%232846%238108%23125&pdp_npi=2%40dis%21PLN%218
    32.02%21249.61%21%21%21%21%21%40211b423c166838244176
    97830ee4f0%2112000030721940848%21rec
    >>> 125 złotych za sztukę za 300ah. Jak dla mnie wielki znak zapytania bo w Polsce za
    12V 90Ah płaciłem 1500 z ogonkiem.

    > Cena bardzo dobra na razie kupiłem 8 sztuk tańszych. Jak stracę to nie będą to
    największe pieniądze jakie w życiu straciłem.

    Ale to plucie sobie w brodę ... "przeciez wiedziałem, ze to nie moze
    byc prawda" :-)

    J.

  • 42. Data: 2022-11-15 22:10:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 15 listopada 2022 o 20:57:38 UTC+1 J.F napisał(a):

> [...]
    największe pieniądze jakie w życiu straciłem.
    > Ale to plucie sobie w brodę ... "przeciez wiedziałem, ze to nie moze

    Informuje i objaśniam że debil jf z przyklejonym do debilnej mordy debilnym
    uśmieszkiem stwierdził na innej grupie że nic się nie stało że dwie ruskie rakiety
    spadły na Polskę i że to wina Ukraińców że się w 2014 roku nie poddali że nie żyją w
    Polsce dwie osoby.
    Dobrego słowa chuju ode mnie już nie uslyszysz.

  • 43. Data: 2022-11-16 10:48:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2022 o 13:46 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > anulowałem jedno zamówienie - chyba anuluję i drugie.

    Amazon zwrócił mi kasę za pierwsze zamówienie. Drugie mam jeszcze aktywne
    w statusie wysłane, ale nie ma żadnych szczegółów wysyłki.

    TG

  • 44. Data: 2022-11-16 11:55:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pamiętam casus chyba Lidla i możliwości zwrotu rozpakowanego towaru "bo nie
    smakował".
    Żenada Januszów i Janin, i dlatego też jesteśmy lata za Namibią w pewnych sprawach. W
    pewnym hobby od amerykańskich on-lineowych
    kolegów uzyskuję często rady w rodzaju wypożycz przecież w lokalnym specjalistycznym
    sklepie i spróbuj, czy Ci pasujezanim kupisz
    ('let you try-before-you-buy'). Bariera mentalności, nad Wisłą setkami lat było
    okupant orżnie nas albo my okupanta. Nadal nie
    widziałbym powodu orżnąć Chińczyka. Inna sprawa, gdyby tak przez ostatni tydzień
    wisiało i nie zdążyli zdjąć tabliczki, ale nie
    pomyłka w przecinku.

    -----
    > Jak będę miał gdzie zmagazynować? Pewnie. Pamiętasz casus biedronki i nocnych
    zakupów?

  • 45. Data: 2022-11-16 13:11:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2022 o 11:55 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Nadal nie widziałbym powodu orżnąć Chińczyka. Inna sprawa, gdyby tak
    > przez ostatni tydzień wisiało i nie zdążyli zdjąć tabliczki, ale nie
    > pomyłka w przecinku.

    Nadal wisi ta Twoja "pomyłka w przecinku"

    https://pl.aliexpress.com/item/1005004922300944.html
    ?spm=a2g0o.order_list.0.0.21ef1c24YcPdAw&gatewayAdap
    t=glo2pol

    Jak by to była "pomyłka" to po tygodniu już by chyba poprawił?
    Jak poszukasz to znajdziesz kilkadziesiąt takich "pomyłek" na tych
    akumulatorach w rożnych sklepach.

    TG

  • 46. Data: 2022-11-16 18:59:04
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Amazon zwrócił mi kasę za pierwsze zamówienie. Drugie mam jeszcze
    > aktywne w statusie wysłane, ale nie ma żadnych szczegółów wysyłki.
    >
    > TG

    mi aliexpress zwrocił już za 2 zamówienia a trzecie jest anulowane i
    procesowany zwrot

    zostawiasz sobie jakieś małe ilosci na próbę czy nie ryzykujesz?
    miałem już do ciebie dzwonić byś anulował jak się połapałem, że to
    zapewne wałek:))))

  • 47. Data: 2022-11-16 19:08:53
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2022 o 18:59 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

> [...]
    >
    > zostawiasz sobie jakieś małe ilosci na próbę czy nie ryzykujesz?
    > miałem już do ciebie dzwonić byś anulował jak się połapałem, że to

    zostawię :-) - dzięki, za pamięć.

  • 48. Data: 2022-11-16 22:36:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 16 listopada 2022 o 18:59:08 UTC+1 sirapacz napisał(a):

> [...]
    >
    > zostawiasz sobie jakieś małe ilosci na próbę czy nie ryzykujesz?
    > miałem już do ciebie dzwonić byś anulował jak się połapałem, że to
    Zapewne wałek. Co to za wałek jak kasę oddają? A jak jestem przygotowany że to wałek
    to też wałek? W sumie to ja chcę chińczyka wyjebać bo za cenę znaczą pocztowego chce
    kupić akumulator warty kilka tysięcy. Żeby oszustwo, znaczy przejęcie czyjeś kasy bez
    wymiany jej na towar albo usługę ma to do siebie że musi być ktoś komu sie będzie
    opłacało i zrobi reklamę. Może będę miał farta, ludzie w lotto wygrywają, i przyślą
    mi sztuki nówki nie smigane żeby napisał zgodnie z prawdą co dostałem. Nie zamawiałem
    stu sztuk tylko dużo mniej. U innego chińczyka kupiłem żarówki do projektora. Tutaj
    chcieli prawie 700 złotych za sztukę. Jedna kupiłem z obudowa a druga do wymiany w
    obudowie. Za obydwie zapłaciłem 120 złotych. Z tego co oszczędziłem na żarówkach mogę
    dać się zrobić w chuja, zwłaszcza że jestem na to przygotowany.

  • 49. Data: 2022-11-17 11:15:25
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    towar albo usługę ma to do siebie że musi być ktoś komu sie będzie
    opłacało i zrobi reklamę. Może będę miał farta, ludzie w lotto

    tak, ale wałek i oddanie kasy = spokój
    ale przeczytałem, że ochrona kupującego w aliexpress przy takich
    sytuacjach jest iluzoryczna i zrzucają dogadanie się na kupującego i
    sprzedającego.

    > Z tego co oszczędziłem na żarówkach mogę dać się zrobić w chuja, zwłaszcza że
    jestem na to przygotowany.

    Tak ale co innego podjąć ryzyko zrobienia w wała świadomie a co innego
    wwierzyć w autentyczność - i potem zostać zwałowanym.

  • 50. Data: 2022-11-17 14:34:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 17 listopada 2022 o 11:15:30 UTC+1 sirapacz napisał(a):
> [...]
    > Tak ale co innego podjąć ryzyko zrobienia w wała świadomie a co innego
    > wwierzyć w autentyczność - i potem zostać zwałowanym.
    Kupując żarówki za 10% ceny też miałem obawy czy aby nie wałek. Jak bym kupił w
    Polsce to byłbym wyruchany bez mydła. Bo nowa lampa nie różniła się niczym od lampy
    oryginalnej. To znaczy że cwaniak w Polsce kupuje po 8 dych i sprzedaje jako oryginał
    10 razy drożej. Czasami kupuje na aliexpress i do tej pory miałem jeden przypadek że
    wieczna zapałka za chyba 2 złote nie przyszła. Nie sprawdzałem czy kasę oddali czy
    nie bo wtedy kupowałem za prawie trzy stowy i ze trzy stowy zaoszczędziłem w stosunku
    do tego jak bym kupował w Polsce. Pozyje to zobaczę czy akumulatory przyślą.