  • 21. Data: 2022-11-14 11:22:15
    Temat: Re: Akumulatory z aliexpress
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Patrz na moje usta: wartości RYNKOWEJ.

    -----

  • 22. Data: 2022-11-14 11:25:47
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2022-11-14 o 11:22, ąćęłńóśźż pisze:
    > Patrz na moje usta: wartości RYNKOWEJ.
    >

    > -----

    Gdy zamówienie było na 50 aku to mi odliczyli VAT by naliczyć na cle.
    Dlatego je anulowałem i zrobiłem dwa po 30 sztuk bo dla zamówień do
    150EUR vat jest naliczany u sprzedawcy i on go odprowadza. A opłacona i
    ovatowana paczka powinna przejść bez problemu. Wyjdzie w praniu.

  • 23. Data: 2022-11-14 11:32:09
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 14/11/2022 07:47, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    ?src=rtbhouse&albch=rtbhouse_rmkt&utm_source=rtbhous
    e&utm_medium=retargeting&utm_campaign=rtbhouse-retar
    geting&albcp=rtbhouse__8_RMKT_web_PL_&albad=qbvAuGME
    g6f2y2aGkR0E-6BULXRLPQSE6YCAV5J4NEUN6T6BOFL6HKGYVFTJ
    UOINHA4PNWWVA&aff_fcid=7fa641299f1a431699bf1dc9dd36f
    572-1668384896124-07306-_bDfkka&aff_fsk=_bDfkka&aff_
    platform=link-c-tool&sk=_bDfkka&aff_trace_key=7fa641
    299f1a431699bf1dc9dd36f572-1668384896124-07306-_bDfk
    ka&terminal_id=6ac2aaf122d64e13bfddf0435d1cb097&afSm
    artRedirect=y

    > Ciekawe: 2 szt-20zł, 4szt-400zł, 8 szt-800zł... Nic tylko kupować po 2
    > szt :)

    No Ciekawe. Jeszcze miesiąc temu płaciłem $100 za sztukę. Nie wydaje mi
    sie żeby to przeszło ale życie jest pełne niespodzianek więc zobaczymy.
    Też zamówiłem 32szt

  • 24. Data: 2022-11-14 11:55:21
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 14.11.2022 10:40, sirapacz wrote:

    > https://pl.aliexpress.com/item/1005004922300944.html
    ?spm=a2g0o.order_list.0.0.21ef1c24YcPdAw&gatewayAdap
    t=glo2pol

    Nie chciałbym Was martwić ale sklepy-świeżynki, bez sensownych recenzji,
    z dziwnymi cenami to są najczęściej wałki.

    Zgaduję, że i tu będzie podobnie bo jak na razie to mają recenzje
    głownie za pojedyncze sztuki akumulatorów AAA ...

    Piotrek

  • 25. Data: 2022-11-14 12:58:40
    Od: M M <m...@g...com>

    Termin dostawy dopiero w styczniu więc na weryfikację oferty możemy trochę
    poczekać...
    Zamówienie na 30*2 też poszło, płacone kartą więc w razie czego powinna być opcja
    chargeback (a przynajmniej kiedyś była?).

  • 26. Data: 2022-11-14 13:04:14
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    ?spm=a2g0o.order_list.0.0.21ef1c24YcPdAw&gatewayAdap
    t=glo2pol

    > Dokupiłem kolejne 30 x 2 za 604 zł.
    https://www.aliexpress.com/item/1005004857224391.htm
    https://www.aliexpress.com/item/1005004922485690.htm
    https://www.aliexpress.com/item/1005004922451791.htm
    itd...

    Piotrek ma chyba rację:) różni sprzedawcy ten sam schemat
    Czyli możemy otrzymać np. obudowy akumulatorów z wsadzonymi 18650
    przylutowanymi do terminali i piaskiem:))))

    komentarze:
    Way less capacity than described. Won't buy again. Only 6.666mAh... bought
    2 batteries, same result for both, tested with multiple chargers.

    These two batteries are not 100,000mah lithium batteries, I have tested
    them on several multi meter and amp meter pieces of equipment and they
    tested far below the stated 100,000mah as advertised. Seller shipped out
    fairly quickly and packed them with a good amount of bubble wrap and
    they arrived undamaged, but NOT 100,000mah lithium 18650 cells.

    (po tłumaczeniu gt):Baterie są bardzo słabej jakości. Zamówiłem 3 sztuki
    za 10 ah. Przyszedł z oznaczeniem 18 Ah. Sprawdziłem to po bułgarsku. Na
    natywnej baterii 4 Ah działa 40 minut. Na baterii tego sprzedawcy 18
    min. Pomiary wykonano bez obciążenia. Pod obciążeniem nie wystarczy na 5
    minut. W sporze sprzedawca twierdzi, że to nie jego akumulator, bo
    wysłał go do 10 Ah, ale na moich zdjęciach jest to 18 Ah. Sprzedawca
    oszukuje. Przygotuj się na zakup rzeczy, których nie potrzebujesz.

    Got a fake tracking number, always hard work ro get money back.
    Aliexpress getting more and more risky.

    Pojemność nie jest taka, jak w reklamie. Waga akumulatora 1,3 kg.
    Rzeczywista pojemność to około 4000 mAh

  • 27. Data: 2022-11-14 13:42:13
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-11-14 o 13:04, sirapacz pisze:
    > Piotrek ma chyba rację:) różni sprzedawcy ten sam schemat
    Tez popatrzyłem na kilka, schemat ten sam, niby sprzedane ileś tam
    sztuka a opinii kupujących brak :(
    Oj wyjdziecie na tych akumulatorach jak Zabłocki na mydle :)
    --
    Janusz

  • 28. Data: 2022-11-14 13:46:50
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2022 o 10:51 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

    > a ja anulowałem bo vat naliczyliby w polsce - wtedy interes byłby do
    > bani:))))
    > ...i dokupiłem 30:P

    anulowałem jedno zamówienie - chyba anuluję i drugie.

  • 29. Data: 2022-11-14 13:52:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sirapacz pisze:

    > Piotrek ma chyba rację:) różni sprzedawcy ten sam schemat
    > Czyli możemy otrzymać np. obudowy akumulatorów z wsadzonymi
    > 18650 przylutowanymi do terminali i piaskiem:))))

    Z akumulatorem na jaj^H^H^Haliexpress jeszcze nikt nie kłamał.

    --
    Jarek

  • 30. Data: 2022-11-14 13:58:07
    Od: M M <m...@g...com>

    poniedziałek, 14 listopada 2022 o 13:03:46 UTC+1 sirapacz napisał(a):
    > Piotrek ma chyba rację:) różni sprzedawcy ten sam schemat
    > Czyli możemy otrzymać np. obudowy akumulatorów z wsadzonymi 18650
    > przylutowanymi do terminali i piaskiem:))))

    Z tym piaskiem to może być niezły pomysł na zabezpieczenie w razie samozapłonu :)))