  • 1. Data: 2009-05-08 08:30:46
    Temat: Akumulatory Ni-Cd z Castoramy
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Wszedłem sobie wczoraj do Castoramy i skonstatowałem (ze zdziwieniem),
    że na półce leży sobie "dodatkowy akumulator do wkrętarki jakiejśtam".
    14.4V 1.700mAh

    za 29 pln-ów

    kupiłem bo najtańsze w "alegrze" za sztukę to 3zł + transport

    podejrzewam (a nawet jestem pewien), ze nie dorówna jakiemuś Sony
    (za 15 zł sztuka), ale ciekawi mnie stosunek cena/jakość
    Czy ktoś robił doświadczenia?

    Artur(m)

  • 2. Data: 2009-05-08 08:35:28
    Temat: Re: Akumulatory Ni-Cd z Castoramy
    Od: mt <m...@m...pl>

    Artur(m) pisze:
> [...]
    >
    > podejrzewam (a nawet jestem pewien), ze nie dorówna jakiemuś Sony
    > (za 15 zł sztuka), ale ciekawi mnie stosunek cena/jakość

    Na SONY niemilo sie przejechalem bo co prawda NI-MH 2700mAh ale w
    porowaniu do noname GP Battery to zwykly SHIT. Niby pojemnosc ta sama a
    padaja o 30% szybciej niz noname i rozladowuja sie w ciagu kilku dni.
    Sony twierdzi ze jest ok i to moja wina bo nie uzywalem "oryginalej"
    ladowarki SONY.

    Tak wiec nie zawsze naklejka dobrej firmy swiadczy o jakosci produktu.

  • 3. Data: 2009-05-08 10:02:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdziwieniem),
    > że na półce leży sobie "dodatkowy akumulator do wkrętarki

    A wkretarka za ile ? 28 czy 35 ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2009-05-08 12:46:52
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A wkretarka za ile ? 28 czy 35 ? :-)

    Chyba stówka z groszami, ale dwa komplety akku
    i przełączana (dubiegowa) prędkość obrotowa (mechaniczna:-O)
    z oczywiście płynną regulacją obrotów w każdym zakresie.
    Wkrętarka, jeśli dobrze pamietam, to jakaś "Macallister" czy coś
    podobniebrzmiącego.

    Wkrętarkę mam B&D i chcę wymienić akku.

    Artur(m)

  • 5. Data: 2009-05-08 19:47:53
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Wkrętarkę mam B&D i chcę wymienić akku.

    No to chyba nie jest taki wielki wydatek żeby nie zaryzykować, warto
    tylko kupić pakiet na wyższe napięcie żeby móc jeden czy dwa odrzucić bo
    w tych tanich zdarza się ogniwo z dużą rezystancja wewnętrzną. No i
    oczywiście przed rozmontowaniem ze dwa razy naładować i rozładować dość
    sporym prądem żeby móc ewentualnie wymienić.

  • 6. Data: 2009-05-09 05:21:53
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    >
    > podejrzewam (a nawet jestem pewien), ze nie dorówna jakiemuś Sony
    > (za 15 zł sztuka), ale ciekawi mnie stosunek cena/jakość

    W ten oto sposób Polska staje się śmietniskiem metali ciężkich.
    :>

    zyga

  • 7. Data: 2009-05-09 09:36:40
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > W ten oto sposób Polska staje się śmietniskiem metali ciężkich.
    Podejrzewam ze KGHM dziennie bardziej zanieczyszcza Polske metalami
    ciezkimi niz
    roczny volumen obrotu takimi tanimi urzadzeniami z hipermarketow - z
    akumulatorow met.ciezkie samoistnie sie nie wydostana.

  • 8. Data: 2009-05-09 13:20:24
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Artur(m) pisze:
    > Wkrętarka, jeśli dobrze pamietam, to jakaś "Macallister" czy coś
    > podobniebrzmiącego.
    MacAlister to marka "castoramowa" ale z doświadczenia - bardzo porządna,
    na poziomie B&D conajmniej, a nie rzadko w warunkach bojowych (np na
    budowie) dwukrotnie przeżywająca sprzęt zielonego Boscha.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 9. Data: 2009-05-09 21:52:18
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    BartekK pisze:

    > MacAlister to marka "castoramowa" ale z doświadczenia - bardzo porządna,
    > na poziomie B&D conajmniej, a nie rzadko w warunkach bojowych (np na
    > budowie) dwukrotnie przeżywająca sprzęt zielonego Boscha.

    Bo na budowę się kupuje Bosche granatowe a nie zamęcza do upadłego zielone.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 10. Data: 2009-05-09 22:22:59
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Adam Dybkowski pisze:

    > Bo na budowę się kupuje Bosche granatowe a nie zamęcza do upadłego zielone.
    Albo macalistera w cenie 1/2 zielonego boscha ;)
    Albo 10szt Toya - cena wychodzi ta sama, a robotników nie trzeba
    pilnować, wystarczy pilnować kart gwarancyjnych i ignorować narzekanie
    na marność sprzętu (np słaby udar).
    Albo faktycznie granatowego boscha, i nie martwić się niczym poza ceną

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173