    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Akumulatory Centra Futura czy Bosch S4?
    Date: Fri, 08 Oct 2010 22:17:38 +0200

    W dniu 2010-10-08 22:02, ALGI pisze:
    (...)
    > Oryginalny Hondowski padł po 8 latach...

    Toyotowski Panasonic padł po 7 latach - to najdłuższy czas życia, który
    zanotowałem.

    > Teraz mam jakiś shit z Norauto (bo na szybko w niedzielę potrzebowałem) i
    > chodzi do dziś... samochód ma 11,5 roku...

    Kupowane w Norauto jakoś często padały (nawet po 3 miesiącach).
    Reklamacje jak reklamacje - były uwględniane (choć kombinowali),
    niemniej awaryjność trochę zbyt wysoka. Zdecydowanie lepsze mam
    doświadczenia z akumulatorami brandowanymi Feu Vert - w różnych
    samochodach wytrzymywały po 5-7 lat i jakoś reklamacji składać
    nie musiałem. Faktem jest, że ceny akumulatorów 'marki' Feu Vert
    były na poziomie dobrych Vart, czy Centr Futura. Cóż, widocznie
    cena jednak była gwarantem jakości.