  • 21. Data: 2018-04-29 21:37:55
    Temat: Re: Akumulatorki Esperanza
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    najlepsze ładowarki to chyba Everactive NC - 1000 Plus ?

    ps. a może cokolwiek innego ?

  • 22. Data: 2018-04-29 22:27:50
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-04-29 o 18:47, J.F. pisze:

    > Sporo do ~0.9V i bez problemu zuzywa akumulatorek do konca.
    > Ale jak pisalem - kolega ma taka, co zuzywa tylko do polowy ...

    Nie wiem do ilu zużywa. Mam M325 a w robocie zestaw Microsoftu. W nim
    najwięcej mycha połyka baterii, w dodatku na 2 paluszki jest, ale i tak
    na bateriach najlepiej działa.

    > a) bylo kupic eneloopy, a nie esperanze :-)

    Jakieś Duracelki i coś jeszcze, na pewno nie marketówki.

    > b) jesli to taka myszka jak powyzej ... byc moze ...

    > Myszka ta sama ?

    M325 ma trochę już przebiegu.

    > Bo i myszki sie imo poprawily, coraz mniej pobieraja.

    Mam też M335, fakt długo już na baterii jedzie.

    --
    Irokez

  • 23. Data: 2018-05-01 22:50:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-04-29 o 22:27, Irokez pisze:

> [...]
    > na bateriach najlepiej działa.

    > Jakieś Duracelki i coś jeszcze, na pewno nie marketówki.
    Ale one są tak samo do d..y jak inne, też je miałem i szybko się
    rozładowywują
    same :(
    do myszy tylko enelopy lub w podobnej technologii zrobione.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 24. Data: 2018-05-02 11:04:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 28 Apr 2018 05:47:39 -0700 (PDT), w
    <3...@g...c
    om>, s...@g...com
    napisał(-a):

    > U mnie jeden zestaw za 2pln wystarcza na przynajmniej 6 miesiecy. Czesto wkladam w
    myszke baterie z innych urzadzen i tam jeszcze cos z siebie daja.

    A myszki bezprz. nie mają jakiegoś docka/koszyczka ładującego je, gdy nie są
    używane?

  • 25. Data: 2018-05-02 11:12:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    om>, s...@g...com

    myszke baterie z innych urzadzen i tam jeszcze cos z siebie daja.

    > A myszki bezprz. nie mają jakiegoś docka/koszyczka ładującego je, gdy nie są
    > używane?

    Nie.
    Projektowane na baterie, jesli wytrzymuja 3-12 miesiecy, to po co
    ladowac ?

    J.